Gå til innhold

oppdatering fra mimmi`80 og Oliver

Anbefalte innlegg

Var hos legen. Han har fin senkning, og "grei" blodprosent. Han har et magevirus sa legen når hun lyttet på ham. Fikk reseptbelagt krem til sårene i rompa. Streng beskjed om å nøye måle feber, sjekke farve og konsistens på bæsj, amme mye, og sjekke almenntilstand. Fikk beskjed om å ringe i morgen. Dersom ingen bedring skal vi vurderes innlagt på sykehus :( Er litt trist nå, men likevel glad for at ting skjer og vi ble tatt på alvor.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8393787-oppdatering-fra-mimmi80-og-oliver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nå ble jeg glad!!! Fordi dere ble tatt på alvor :) :) :) Det er så alt for ofte en får beskjed om at "neida det er normalt, bare gå hjem og kom tilbake om ei uke om det ikke er bedre blablabla"... Kjempeflott å høre at dere ikke ble kosta hjem igjen :) God bedring til Oliverknøttet, og håper mamma'n også har det bra!

Annonse

dro til fastlegen min. fikk komme inn etter 15 minutter :) Skal tilbake dit nå for veiing på helsestasjonen (de var stengt i går) og konsultasjon hos legen om evt. innlegging. Det kan virke som om han er bedre i magen for det kommer mindre bæsj, men den er fremdeles like bløt....men uansett greit at en lege vurderer. Jeg skal holde dere oppdatert. Takk for tanker ! :) Det varmer å lese innleggene fra dere her inne !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...