starfire Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hei, Naa er turen booket til USA for sommeren, og lurer paa om dette er turen jeg blir gravid. Min kjaere og jeg bor ikke i samme land, men er proevere naar vi har mulighet til det. Vi har proevd etpar ganger, uten aa lykkes, og haaper det klaffer denne gan. Har jeg en spire med meg hjem i juli? Jeg er foedt 15.03.1976 Han 06.05.1973 Ser du antall barn paa oss?
Håperjo Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Har sett på deg og tenkt, men ikke svart. For jeg får opp maibarn på deg, dvs. at du føder i mai - og det stemmer vel ikke med turen din eller? Føler du er i USA i juli? Men dette er jo ingen sikker vitenskap. Men jeg tror faktisk det er sjanser for at du blir gravid ja. Lykke til og ta alt jeg sier med en klype salt.
starfire Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2007 Jeg er i USA frem til 24 juli, saa det stemmer det. Klar over at det ikke er noen sikker vitenskap, men likevell goey aa se hva dere ser. Klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå