tre små... Skrevet 26. februar 2007 #1 Del Skrevet 26. februar 2007 10!!!!!!! må bare skryte litt av jenta mi:o) teller deres barn?? min er ikke så flink med farger da... kan si mange av fargene... men blander dem veldig.... hva med deres barn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 26. februar 2007 #2 Del Skrevet 26. februar 2007 snuppa kan bare telle til tre..hehe.. -men tror ikke hun vet hva tallene innebærer da.. Hun kan heller ingen farger..Men foretrekker grønn og blå.. Har en trøye på meg i dag, med bokstaver på, og da fant vi hennes bokstav, min bokstav, dukken sin bokstav.. -Skal se i kveld om hun husker det igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 26. februar 2007 #3 Del Skrevet 26. februar 2007 Kjempeflink! Vi er på langt nær så langt, nei! Min liker å telle, selv om hun ikke kan tallene da.. Hun peker og sier drei-drei-drei... Og så liker hun å si accccht (åtte på tysk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 26. februar 2007 #4 Del Skrevet 26. februar 2007 glemte jo å skryte av jenta di!! Kjempeflink er hun!! Gøy når vi kan se utviklingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 26. februar 2007 #5 Del Skrevet 26. februar 2007 Her også telles det. Til 7. Etter det går det litt i ball..... *ler*. Han jobber også med alfabetet a....a.....a.....c.... :-) Og fargene trener han på. Hvis jeg holder opp en grønn legokloss og spør hvilken farge den har svarer han høyt og tydelig (og ikke rent lite stolt) "GRØNNN". Holder jeg opp en gul legokloss og spør om det samme svarer han like stolt "GRØNN".....og det svarer han i grunnen uansett farge på legoklossene.*ler*. De er så søte og lærevillige :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 26. februar 2007 #6 Del Skrevet 26. februar 2007 he he så morsomt da Og så flink hun er. Her i huset bruker vi å telle fra 10 og ned når noe står i micro'n og det går nesten bra selv om visse tall kommer om igjen hehe. Er jo så morsomt å höre henne prate om dagen, har begynt å skaravle veeeeldig mye og setter sammen til hele setninger nå da og da er det litt lettere å forstå henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. februar 2007 #7 Del Skrevet 26. februar 2007 Så flink hun er!! Matilde har "Min første 1-2-3 bok", og når hun holder på med den så kommer det lyder som har helt rett tonefall og "stavelser" men det høres altså ikke ut som riktige tall enda ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 26. februar 2007 takk for svar... jenta mi har sagt BLÅ til alle farger ho en stund,,, ho sier også rød og gul men blander de litt da.. ikke lett det med farger virker det som... men har fått til å si gul riktig på ting noen ganger nå.. så kanskje ho begynner skjønne;) vet ikke helt om å skjønner at ho teller da.. men blir jo at ho husker alle talla og hvilke som kommer etterhverandre.. men syns ho er flink likevel.. har ikke trent så mye på det egentlig.. er mest ho som vil telle og syns det er morro;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege_d Skrevet 27. februar 2007 #9 Del Skrevet 27. februar 2007 Storm kan telle til tre, og kan alle fargene, også lyseblå, lyserød, lysegrønn osv. Og så kan han masse bilmærker. Han kan si citroen vw, opel, suzuki og mormors bil (peugot) og han kan spotte dem på mils avstand! En rigtig liten gutt ja De er helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 2. mars 2007 #10 Del Skrevet 2. mars 2007 Gutten min teller ikke ett eneste tall, selv om vi teller trapper ned og opp hver dag og leser tellebøker i massevis. Hmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 3. mars 2007 #11 Del Skrevet 3. mars 2007 Alexandra synes det er veldig kjekt å telle, her er det 1-2-3-4-5-7-6-89-9010.. hehe... Hun er jo bare så søt når hun sitter å teller tærne sine og kommer frem til at der er 9010 tær ;o) Hun kan ikke fargene enda, men sier mandag- tirsdag- onsdag.. Og onsdag er tydligvis så gøy å si at hun ikke bryr seg om å lære resten... Sier osdag om igjen og om igjen mens hun flirer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå