Gjest Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 noen som vet hva forskjellen er, eller hvordan man merker forskjell? jeg hadde sterke rier i natt, men de ga seg etter ca 1,5 time. så lurer jeg på om hvis det er maserier om det hjelper på modning? takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Maserier hjelper på modningen ja. Det skjer nok noe de neste dagene. Kanskje i natt? Noen har maserier flere ganger flere uker før fødsel, men ettersom du er fødeklar vil nok ting skje raskt fremover. Husk å telle og ta tiden - slik at du vet når det er vanlige rier. De er ofte svake i begynnelsen og kan forveksles med føderier.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 de riene jeg hadde i natt var ganske sterke, var sånn at jeg hadde problemer med å puste og var vondt å tisse. de kom med 7-10 min mellomrom og varte ca 1 minutt hver gang. men etter 1,5 time så ga det seg, har ikke kjent noen rier siden i natt, men hatt litt kynnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå