Gå til innhold

Rar mens...kanskje?/kanskje ikke?...erfaringer anyone? Håper :)


Mariah82

Anbefalte innlegg

Mensen har vært rar denne gangen. Har alltid hatt regelmessig mens, og mange blødningsdager. Tr kom på rette dagen også denne gangen, men en del ting som ikke er som det "alltid" har vært. Ømme bryster i uken før (noe jeg aldri har hatti forbindelse med tr), oppblåst og stikninger i magen. Men det som får meg til å undre er at tr bare var her i to dager...det har aldri skjedd før, normalt for meg er 6-8 dager og jeg har hatt mensen i 16 år. Har testet med tester fra billige-tester.no, men de er stadig negative. Bestilte digitale CB-tester i dag, og tenkte å teste igjen til helgen (om jeg kan vente så lenge etter å ha fått de...). J

 

Jada, jeg vet at ingen kan si "jo du er gravid eller nei bedre lykke neste gang", og det er ikke det jeg spør etter heller. Men om noen gidder så hadde det vært fint å høre om noen har lignende erfaringer og endt opp med positivt resultat mens jeg venter på testing til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde samme opplevelsen selv forige pp....

Men hos meg holdt det ikke stikk....tempen sank på TR dagen, hadde masse symtomer i etterkant av TR, men de forsvant ved neste EL.

Håpet jo en stund, og fikk masse svar her på at TR ikke trenger å bety at håpet er ute. MAnge som fortsatte med TR etter at de ble gravid, så du må nok bare vente å se :-)

 

Ønsker deg masse lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hadde også en veldig rar mens denne gangen.

Gått over tiden to ganger og det er med de to guttene jeg har,og da mensen var en uke på overtid og jeg følte meg veldig gravid,forundret det meg at jeg stadig testet negativt... Men så kom mensen,og jeg tenkte at da var jeg nok bare litt hanglete av en eller annen grunn.

Da mensen aldri kom helt i gang,fikk ingen menssmerter(noe j har masse av til vanlig) og stoppet helt opp etter 3dager,har jeg ikke klart å slå meg til ro med at jeg ikke var gravid da formen fortalte meg noe helt annet.

Så i går var det noe som kom over meg, og jeg bare måtte ta en test. Den var positiv,og to til etter den(siste til morgen i dag). Sist jeg testet negativt var hos legen på mandag for en uke siden...

Vet ikke om det hjalp deg så mye,men her har du hvertfall min erfaring!

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...