My1979 Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Jepp, da kom mensen så da er det slutt på pilla for denne gang. Litt merkelig, har jo gått på den i 11 år så det spørs når syklusen er som den skal. Noen som forresten vet hvordan hhv Trionetta og Loette fungerer?F.eks så gjøre noen piller slimet tykkere slik at egget ikke fester seg... 'Tenker på om det er lettere å bli gravid etter å ha brukt Loette ettersom den har lik mengde hormoner hele veien.
*bubbs* Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Hei. Begge er p-piller (blanding av østrogen og gestagen) så de gjør begge slimet tykt. Jeg vet ikke om det er noen forskjell på hvor fort man får tilbake EL etter bruk av de forskjellige pillene, men tipper det er det samme. Generellt foretrekker jeg trefase piller fordi de følger kroppens naturlige syklus og derfor trengs det mindre hormoner (og det blir mindre gjennombruddsblødninger osv..)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Jeg fikk beskjed av min lege at Loette var det beste alternativet viss en ønsket å bli raskt gravid etter pilleslutt siden den er så lavdosert...Lykke til:)
*bubbs* Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Hei Loette har 100ug gestagen og 20ug østrogen Trionetta har 50ug gestagen og 30ug østrogen Som du ser er det veldig liten forskjell, så jeg tviler virkelig på at det skal ha noe å si. Hos så godt som samtlige kommer EL tilbake med en gang man slutter på pilla uansett (selv om det ikke virker slik på BliGravid.. hehe..)
My1979 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 Det blir uansett spennende å se hvor lang tid det tar. Blir rastløs av å vente på å sjekke selv om dette blir første forsøk! Blir jo litt engstelig når jeg leser om alle her inne som bruker lang tid.... Har du prøvd lenge eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå