Gå til innhold

November: Har dere gjort noen bomkjøp?


Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Her har vi kjøpt sko til han, noe som ALDRI har blitt brukt..

Ellers har vi fått bruk for det vi har kjøpt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke kjøpt noe, men har fått sko, og det er jo som du sier helt tullete.. bare prøvd de en gang.. men ikke brukt de, hva er poenget liksom?!

 

men kjøpte noen bodyer som jeg klarte å krympe i tørketrommelen, så det ble et bomkjøp, fr de passer ikke...kjipern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To par "tøfler", også har vi fått noen kortermete bodyer i str. 50/56 som ikke har blitt noe brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort så mye bomkjøp selv, men har fått mange bomkjøp:)

(Hvis det er lov å si......)

Sånne snekkerbukser - det hater jeg!!!! De stroppene bare irriterer henne..

.Også alle kjolene - når har en på en baby kjole midtvinters?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo fått noen klær som vi ikke bruker så mye, både pga at jeg ikke syns de er så fryktelig søte elelr fine og fordi de er litt upraktiske. Men av det jeg har kjøpt selv, så må det være sånne tynne sokker, bruker jo bare ullsokker hvis jeg i det hele tatt bruker sokker. Dessuten brystskjold og brystvortekrem, har ikke hatt bruk for det, dessuten fikk jeg beskjed på føden om å ikke bruke det. Da jeg var gravid kjøpte jeg endel stripete bomullsbodyer på tilbud som jeg ikke har brukt fordi de egentlig er litt kjedelige i forhold til alle de andre søte jeg har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke denne gangen tror jeg... Ammepute til storesøster-fullstendig uegnet til amming, men var praktisk til flaskemating hi,hi

Bumbo babysitter var heller ingen veldig stor suksess.

Forresten har vi en god del plagg som er bomkjøp! Ser bl.a. ut til at tulla får lite bruk for strl 62. begynte med det for få uker siden og nå passer det akkurat, så går nok fort over på 68. og har ekstremt mye i 62, så rekker ikke bruke alt engang... *skynde meg å bruke det fineste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har altfor mye klær i 62 (men fått det meste). Kjøpte en pakke med 3 strømpebukser på Exit, men de var altfor stram i livet så hun fikk stygge merker + heteplagg (lite praktisk synes jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte masse nydelige klær i 56, men gutten vår var 55 da han blei født, så det ble brukt i nesten 3 uker.. Ellers quinny dreami bagen, som vi bare fikk brukt i 3 mnd. To delte dresser med hetter i 56 og 62, de har jeg aldri brukt. Trur det er mye annet også, for da jeg gikk gravid handlet jeg alt som var tøft og fint, men jeg bruker jo bare det som er godt og mykt for minsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...