Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hvor mye og hvor ofte kjenner dere ungen? Syns jeg kjente mer spark enn før jeg gikk inn i uke 27-28.. Føles nesten som det har blitt svakere. Jeg kjenner liv, bare ikke så mye spark. Trodde det var nå jeg virkelig skulle begynne å kjenne noen skikkelige dunk.. Hva med dere andre..?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Samme her. Og det er helt normalt. Det er rett og slett fordi knøttet nå har dårligere plass til det friske frasparket sitt enn før. Nå går det mest i snu-seg-rundt-der-inne bevegelser. At sparkene ikke er så tydelige som før er bare en bekreftelse på at babyen vokser!
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Puh.. Godt å høre.. Kjenner mest at den holder på med noe, men ikke spark.. Den trenger derimot ikke å la være å bevege seg på maaaange maaaange timer som den gjorde her en dag.. Jeg dyttet og jeg dyttet, drakk kaldt vann, litt søt kakao.. Nei.. Nektet.. Blir så nervøs
Mamma Mirabell Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 kjenner sparkene enda hardere nå jeg innimellom er de skikeklig vonde oxo.. sparker masse til faste tider på døgnet...
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 jeg er i uke 29 og jeg synes jeg kjenner han hele dagen omtrent jeg... hehe er i allefall ikke blitt noe mindre.. Synes det virker som han er mer aktiv nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå