Gå til innhold

***Barney og utålmodig`s vente skravletråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha, ha - dette var gøy!!

Jeg har egentlig ikke ikm før på onsdag/torsdag, men fikk mensen igår. Merkelig, pleier å ha en lutealfase på 14/15 dager, men nå var den bare på12. Har fått bekreftet EL ved boldprøve, så vet jo akkurat når EL var!

Du har jo ikke ikm før på torsdag - ingen grunn til å trøstespise enda, hvis du ikke bruker det som en unnskydlning da???........... :o)

Jeg begynner alltid med "blanke ark" hver mandag, med tanke på sjokolade og å spise sunt. Det pleier å gå ganske bra frem til onsdag, så begynner det sakte men sikkert å skli ut......

Jeg har en deilig liten tass på 15 mnd. Vi hadde egentlig planer om to veldig tette, vi begynnte å prøve når han var 8 mnd. Er nå i vår 6 pp - som egentlig ikke er så lenge, men med sønnen vår så gikk det på første forsøk!

Heisann

Nei bare pms og en intens kvalme pluttselig i morges og nå i ettermiddag. Har en del utflod*sorr*, og vondt i brystvortene, men jeg har ikke troen på spire nå nei. Livmortappen er forresten rar..den virker lit vel bløt og litt hard...mn skal den ikke være hard til mens?? Missforstått jeg sikkert? Føler tr kommer hele tiden, men skal IKKE teste ennå nei. Formen og humøret ditt da??

Annonse

Humøret er på topp ogjen etter nedturen på søndag, pleier egentlig bare å sutre en halv dag, så går det over!

Det jeg kan huske fra når jeg ble gravid med sønnen min, var at jeg hadde veldig såre og vonde brystvorter, masse utflod og at jeg hadde masse mensmurringer. Det at du er litt kvalm i tillegg kan jo tyde på at det er noe på gang?................

Når skal du teste da?

Aner ikke egentlig. Faktisk har jeg ikke lyst å teste denne gangen, orker ikke skuffelsen. Joda må vel ta en test til helga en gang, men vedder rimelig mye på at tr kommer ja. Men kvalme og oppkast går jo over hele landet nå da...neei....puppene er tr øm....Jaja....bedre lykke neste pp. d blir 8pp det...

Heisan du!

Jeg syns faktisk at jakten på EL er ganske spennende, bruker EL tester. Er bare på dag 4 i syklusen, og EL var først på dag 19 forrige syklus, det er jo evigheter til, men håper kanskje at den kommer litt tidligere denne gangen!

Jeg eneste jeg kan huske fra sist gang, var at jeg hadde mensmurringer! Det blir jo fryktelig spennende imorgen da? Hva tror du selv?

Annonse

Hei du å

Jeg var veldig bestemt på ikke å teste før helga ja. Har vel hatt troa påp at det ble noe denne mnd. Nå renner tårene og jeg er veldig trist. Litt overdramatisk, men på dagen kom tr!! og jeg går over i 8pp*snufs*

Neeeeeeiiiiiii - det var jo ikke det som var planen!

Det var veldig leit å høre, vet veldig godt hvor tungt det kan være!

Gi deg selv noen dager å komme deg på, så syns jeg du skal satse med friskt mot igjen og glede deg til neste eggløsning!!

Mange, mange trøsteklemmer fra meg!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...