Gå til innhold

Er det bare meg som fortsatt ammer hver 2-3 time?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg holder på akkurat som deg. Gutten min er 5 uker. I natt sov han midlertid fra 24 til 5, da hadde jeg gitt ham mme som siste måltid. Leste innpå sidene her at mange unger sov lengre den første økten når de fikk mme på kvelden, så det måtte jeg teste. Ammet siste gang kl 23 og så drakk han 70ml ca kl 24. Om det var tilfeldig at det funket vet jeg ikke, så prøver igjen ikveld.

Om natten ammer jeg når nurket våkner.... hun sover godt om natten. I går kveld ammet jeg og la henne i 23 tiden....i 4 tiden våknet jeg av lyder fra henne. Trodde hun var sulten og tok henne opp. Fikk ikke vekket henne...hjalp ikke å skifte bleie heller...hun sov på stellebordet (det har aldri hendt før). Hun våknet ikke før i halv åtte tiden...då låg hun og smilte. pleier å amme i 5 tiden

Annonse

hei

jeg har det som deg. ganske fortvilende noen netter. Mi jenta liker også å være våken en times tid mellom tre og fire og så i sju tiden igjen.... hun er nå 8 uker. kun to netter hun har sovet fire timer i et strekk og jeg vet at jeg ikke har for lite melk. Hun har sine gode lurer på dagen og ettermiddagen og har jeg skjønt detr ett så skal man ikke vekke på dagen.

Håperd et snut etterhvert!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...