Gå til innhold

**skravletråd-ikm 10**

Anbefalte innlegg

sukk.....

er sånn rar i magen.....

murrer til tider....så har jeg også...hvordan skal jeg forklare.....

pulserende "smerter" av og til...

plis plis pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis...ikke la det være en ny cyste som bøller med meg :(

snufs....

enda hvertfall 4 dager til tr kommer hvertfall.....sukk.....

nesten så jeg bare skulle ønske tr kom nå...så blir jeg ferdig med det...

Fortsetter under...

Halllllloooo :)

Er så ulidelig spent på hva denne uken kommer til å bringe at jeg holder på å bli gaaaal.. Ikke gi opp håpet før tr evnt har kommet mysill

Føler med deg masse.

Har så j.. halsbrann at jeg tror jeg blir gal av det også.. har hatt det i fler dager nå.. Kan det også være et tegn monn tro...

Hei kokosyklus:)

koselig å snakke med deg. Mine foreldre er også skilt, men ikke hans. Jeg har skikkelig godt forhold til mamma og mine brødre. Har skikkelig godt forhold til foreldrene hans og alle søskene. Har følt meg så velkommen i hans familie siden dag 1. Elsker den familien:) Er så gla for det å skulle ønske at alle hadde som meg. Dette er ikke for å skryte eller noe da. Men kanskje du skulle sakt det til moren din først den dagen du blir gravid. Kanskje det vil løsne litt på forholdet dere? Jeg kan tenke meg til at hun ser frem til den dagen det skjer:)

hehe, pretty woman er bra. Lenge siden jeg har sett den nå. Jeg tok helt av i ettermiddag. Sovna av, skikkelig utslitt kl 4 å våknet kl 8. Er enda ikke utkvilt. Æsj! Hehe. Er så trøtt om dagen. jaja, får håpe det går over nå som det går mot lysere tider:)

Jeg er enig med deg når det gjelder at det å lage barn bare er bekymringer hehe. Jeg tenker ikke på annet å vi har nettopp startet prøvingen. Blir nesten litt gal hehe.

Mysill, det er jo ikke sikkert at TR kommer denne mnd:) Du har noen dager igjen:) Men skjønner at du regner med det etter så mange pp. Synes du fortjener en fulltreffer nå!

Jeg er ute av dansen for denne gang. Prøver på nytt neste mnd:) Skal krysse fingrene for deg så lenge:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...