Gå til innhold

**skravletråd-ikm 10**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nei, nei.....når jeg var på do nettopp fant jeg et lite tr spor...grrr...skal jo ikke ha tr før på onsdag....så det vil jo si at jeg får 23 dagers syklus denne gangen....aldri hatt så kort syklus noen gang.....huff...nå ble jeg deppa. Ja, ja....da får jeg se frem til neste el....Lykke til alle dere andre...krysser fingrene for at dere er heldigere enn meg!!!

har ikm om 3 dager. nedtelling til den store gullmedalje, men eg er ikke gravid denne pp, det kan eg bare gi opp. går nok snart inn i 5. pp

8 mnder uten prev, trudde eg skulle bli på tjukka med en gang eg.

men eg vet at det ikke er så voldsomt lenge. og eg har ikke vert så heisen prøver heller, så eg kan vell ikke klage.

Annonse

Suukk! Jeg har ikke ikm før søndag... Og bare 1 test, så hvis den er negativ, så skal jeg bestille full pakke fra babyornot; gtester og el-tester eller termometer. Har mistet litt troen kjenner jeg :o(

Måtte avlive pus i går og har fått vondt i halsen i dag, så dette tegner ikke til en knall uke akkurat..

Hei hei jenter! Er det greit om jeg slenger meg på her?

Har vært her inne det siste året men noen pauser. Vi har vært av og på prøvere etter som det har passet oss i livet. Nå er vi iallefall på igjen:) he he!

Tror dette er min 2 pp, men den første vi virkelig har satset.

Hadde el mellom 16-20 feb et sted, så jeg venter spent på TR... Hadde IKM på søndag hvis min syklus er 28 dager. Veldig spent, men prøver å ta det med ro. Dersom ikke TR har kommet i løpet av helgen som kommer tar jeg en test:)

Sist jeg var inne på BIM tok jeg helt av og inbildte meg alle symptomer. Prøver å puste rolig nå:) Det går faktiks fint.

I dag har jeg fri. Våknet seks i morges og var lys våken. Tenkte jeg skulle ligge under dyna til jeg ikke gadd mer, men så kom jeg på at jeg kanskje burde begynne å trene litt mer regelmessig, i tilfelle jeg er gravid. Så nå er jeg tilbake fra SATS, har jogget 4 km og trent fiskebolle armene mine:) :) hio hoh ho

Dette ble langt, og ikke veldig spennende!

Tar meg en dusj nå. Følger spent med på dere alle sammen:)

hmmm...nå kjennes det faktisk som tr er rett rundt hjørnet...as we speak..

Hei, hiver meg også med her! er i min 1 pp, har en gutt fra før. Er veldig spent nå, er ikke helt sikker på IKM dag, min tror det er i dag el i morgen.. må vel ta høyde for at feb var litt kortere mnd. Har lyst å test i dag, men får vel vente litt..

Lett å inbilde seg ja:)

Her er mine:

- jeg synes jeg tisser mye (drikker jo vann OG te/kaffe men...)

- Ømme pupper ( det får jeg uansett pga TR)

- Svimmel når jeg står opp om morgenen (etter en lang natt liggende)

- Økende sexlyst igjen....RART, siden jeg pleier å være omvendt nå rett før TR

- Mensmurringer...TR/GRAVID??

he he... spent spent !

Er to dager over IKM...

Annonse

så spenende kokosyklus! Krysser fingrene for at du er gravid den pp:) Jeg har stikkinger på venstre side nedert i magen å i går spydde jeg når jeg pusset tennene, ble skikkelig kvalm av tannkremen. Hehe, men det kan jo være andre årsaker. Hehe

Hvis du allerede er sikker på du er 2 dager over IKm, begynner det jo å bli god grunn til å være positiv! Får håpe det er grviditet som gjør at du føler de symptomene og ikke TR.. Tror det blir skikkelig nedtur om TR kommer nå, når man har begynt å håpe..

Jeg ser ikke frem til det evt skjer..

Ja, det kan bli en liten nedtur.. men jeg tenker at det blir mer nedtur å få negativ test... så jeg holder ut:)

I følge symptomlisten er det flere ting...

- munnsår

- hodepine (sikkert fordi jeg har trent)

- Skiftende hard/løs mage

- lyst på mat hele tiden...( har jeg alltid:)

Men alle disse symptomene er jo ganske vage tegn på graviditet... hadde jeg vært kvalm, stikkinger i brystene, osv, litt mer vanlige tegn ville jeg vært sikker. Istedet er det bare småting som kan være hva som helst annet. Har akuratt hatt influensa, så kan jobare være noe som henger igjen også:)

skiftende løs/hard mage har jeg også, men viste ikke at det var et tegn på graviditet. Men jeg har motsatt av deg, jeg har mistet matlysten helt. Før spiste jeg hele tiden. jaja. Får se om TR dukker opp eller ikke, krysser fingrene for at hun ikke gjør det og jeg må kjøpe meg en test:)

nei, det visste ikke jeg heller...samme med munnsår osv..tenker bare på lukter, kvalme, ømme pupper etc.. kanskje like greit, eller er det jo bare hundre ting å inbilde seg... he he!

Dessuten, ustabilmage har keg alltid hatt, så dette er heller ikke noe nytt:)

Håper vi greier en positiv test og isåfall at den lille greier å klamre seg fast de første 12 ukene... jeg tror ikke jeg greier å blir SUPERglad før de ukene er over... hatt en SA før, for mange år siden. Det er jo vanlig ved første graviditet, men hvis det kommer en til nå er det jo grunn til å bli ganske bekymret... men det tenker jeg ikke på nå, prøver å være nøktern mens jeg venter..

Kommer dere til å fortelle det til folk med en gang?

uff jeg håper at jeg aldri kommer til å oppleve en SA eller MA. unner ingen det. Jeg kommer til å fortelle det til moren min med en gang for vi har skikkelig godt forhold men tror at vi kommer til å vente til rundt uke 12 før vi sier noe til resten av familie å venner.

Enn dere da?

Jeg vil egentlig vente til UL i uke 11, tilfelle nakkefold etc, så vet jeg ikke helt hva vi gjør... men det blir sikkert vanskelig og jeg kommer til å sprekke for noen... har maaange gravide venninner bla, så vanskelig å holde det inne.

Isåfall kommer vi sikkert til å fortelle det til et vennepar som vi har mye kontakt med.

Jeg har ikke lyst til at familien skal vite noe...tror jeg:) he he

Hei igjen Irmelin:)

Alle våre foreldre er skilt og vi har ikke så tette forhold med foreldrene våre... Det er ikke dårlige forhold, men ikke de første jeg ville ringt..tror jeg.

Smart å si det, slik at hvis SA så får vi litt støtte:) Mamma vet ikke om min første SA heller, kun søstra mi og ALLE vennene mine...utrolig, ikke sant? Stakkars mamma! Jeg vet hun vil vite sånt. Litt komplisert...prøver å gjøre noe med det, så kansje jeg skal ringe mamma som første:)

Nå har jeg sett Pretty Women... har fortsatt hodepine, og ikke bedre etter å ha grått meg gjennom filmen... he he, så jeg satte den på en gang til i bakgrunnen. Jeg har ikke sett den på mange år, den er like bra... haha!

Nå friket jeg littebitt og holdt på å ringe søsteren min og fortelle at jeg tror jeg er gravid... Jeg tror faktisk det nå, og det er veldig dumt! Tenk så skuffet jeg blir når TR kommer... HUFF, jeg trodde at det skulle være veldig veldig enkelt å lage barn altså, men dette er virkelig mest bekymring... Trodde barn bare ble til jeg:) he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...