Gå til innhold

**skravletråd-ikm 10**

Anbefalte innlegg

Hva ???!!!!

... er vi ikke kommet lengre enn til 27 februar ???????

Sukk... dagene går saaaktereeee og saaaktereeeee.. værre enn å vente på lønningsdag dette jo.....

Måtte krype til korset og ta 2 paracet her, har en voldsom hodepine og skal på foreldremøte - men ble plutselig så kvalm at jeg nesten ikke greide å svelge........

kan jo fremdeles være omgangssjuka da.....

*rister på hodet*

Bra det ikke er 31 dager i februar sier nå jeg - venetr bare på IKM dag den 6.mars....sukk igjen !

Fortsetter under...

huff ja, dagene går seint fram mot ikm,...nå når jeg er syk i tillegg går det jo enda seeeeinere.....kjedelig å gå hjemme.......Håper jeg snart kommer meg på jobb igjen, for da går jo dagene for fort.......

Krysser fingrene for alle oss uke 10-jenter.....

Hei hei jenter :)

Kaster meg med her jeg også. Har ikm i slutten av uke 10 - hadde eggløsning rundt den 23.mars. Det er nok litt tidlig enda til å kjenne symptomer, men magefølelsen sier at vi har greid det.. SÅ nå bare håper vi masse. Har bestilt masse graviditetstester på nettet så jeg skal være beredt ihvertfall..

Ønsker meg sommerfugel i magen :)

Krysser fingrene for alle dere andre!!!

Hvor bor dere i landet foresten? - Kristiansund her :)

God kveld jenter !!

Jeg synest jeg har en del symptomer jeg....men tørr ikke å håpe,blir jo smågal av dette her....

Men er ei jente som ser det positive i det meste,så visst vi ikke er gravid nå så blir det jo en januar bebis da :)

Men har jo maaange symptomer...myyye mensensmerter(eller et er en del kribling,litt tungt der nede på en måte....),skikkelig vonde pupper,trøtt og sliten....

Men ppene mine varierer vedlig så det kan vere en turbulent pp da ;)

Go` morgen jenter!

Ligger syk på 5 dagen(syte, syte).....får håpe egget trives godt i en feber varm kropp og ikke motsatt......Kjeder meg litt på jeg måtte bare skrive noen ord. Lykke til videre jenter...

Stakkars:):):)

Håper du kommer deg i form snart da !

Hvor gamle er de andre barna dine forresten? Ikke lett å være småbarnsmor og syk, tenkte jeg......

Mine er 5 og 7 og har nok veeeeldig lyst på en baby nå....

gjett om de ble skuffet da babyen vår ble "ødelagt" ( deres forklaring på mammas MA...)

Annonse

Mine er 3 og 6,5....Ja håper jeg blir frisk til helga...for da skal jeg reise.

Huff ja d er nok ikke lett å forklare en MA til barn. det må være kjempe trist å oppleve ma....håper du blir fort gravid igjen da.

Har IKM på onsdagen.. Tror jeg da..

Har jo hatt en ma og fikk mensen for 3 uker siden og pleier å ha syklus på 28 dager, men det kan jo ha endret seg etter ma'en, men jeg satser på det hvertfall, så får jeg bare regulere det ut i fra det :)

Jeg har ikke veldig troen på at det har klaffet, og har egentlig ikke prøvd så mye denne mnd uansett.. Har jo hatt influensa både jeg og typen, men vi klarte jo å få til noe kosing da !

Første gangen jeg har tenkt over når jeg har ikm og el og alt det der..

Har egentlig bare latt det gå som det gikk, men etter en sa og en ma så blir man jo litt desperado !

Ser det er mange som har vært syke nå.. men det trenger jo ikke spille noen rolle på svømmerne fordet :)

åååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ingen ømme pupper enda...hva er dette her da???

skal jeg plutselig få en suuuper lang syklus nå da eller....

da gir jeg opp altså...

men har mensmurringer til tider da....hmm........

liker ikke dette jeg....den teite tanta finner bestandig på nye måter å melde sin ankomst på...

trodde aldri jeg skulle si at jeg virkelig hater noen...

men TR hun hater jeg virkelig.....sukk

Annonse

Hei!

Føler at det er kommet noen symptomer, litt stikninger i livmor området, og litt småkvalm..:-)

Skal ikke teste før tidligst tirsdag, IKM dagen er mandag - er så lei av skuffelsen over negative tester... (dette har jeg vel sagt tidligere uten å klart å holde det, men skal prøve:-))

Suuukk! Jeg tror el er forsinket. Først i går oppdaget jeg lotion/melkeaktig utflod. Dvs si at dette blir en laaang pp - jeg har jo vært vant til korte sykluser på ca 25 dager... Siste var på 30 dager, og det er det jeg har regnet ut fra nå.

Kjøpte en bok is og 1 liter helmelk i går, inspirert av lenkene her på forumet ;) Hvis det ikke klaffer denne pp, tror jeg at jeg begynner å tempe eller kjøpe el-tester.

Finner EL hver pp, jeg... uten at det sikrer toppgevinsten....

Slår det ikke til denne måneden vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre....

Har legetime på IKM dagen, mest pga langvarig hodepine.. men kommer nok til å ta opp min frustrasjon, ja.

Is til (koffeinfri) kaffe på meg også i dag :)

HEi !

Flere spente jenter her ??????

Holder på å gå i spinn jeg !!!!

Har ikke fått noen mensmurringer enda, litt rart..... er så øm i puppa at jeg hadde problem på treningsstudioet i dag... fikk ikke jogget for da ble det så vondt......

Har hatt 2 kjempekvalme graviditeter og en MA i uke 12 hvor jeg nesten ikke var kvalm..... så dere skjønner at jeg vil gjerne ha kvalmen ordentlig på plass her !!!!! Småkvalm er jeg forran hver IKM, men skikkelig spysjuk skal jeg være !!!!!! Hm.....neida det har ikke klikket...enda :):):):):)

5 dager til IKM :)

Hadde mange flere i går... men føler jeg går å kjenner hele tiden.. Sist tenkte jeg ikke over at jeg kunne være gravid før mensen plutselig uteble. Nå går jeg å kjenner etter hele tiden.

- Men har litt øme pupper og er oppblåst i magen -litt kvalm innimellom.

Kan hende jeg hører til her jeg.. Har regnet litt nå.. Har hatt litt lengre sykluser de siste to pp, og er den sånn så har jeg nok ikm mandag.. Men hvis den plutselig bestemmer seg for å være normal igjen så er jeg uke 9.. Så hvis jeg ikke får noe på lørdag og søndag, så er jeg ikke nødvendigvis på overtid, bare bytter uke:)

sånn var det meg også ved de to første graviditetene...første gang var jeg 6 uker på vei før jeg forstod at jeg kanskje kunne være gravid....andre gang tenkte vi at...det var på tide med nr.2...men det får skje når det skjer...tenkte ikke over el eller noen ting...spira satt på 1. forsøk...tenkte heller ikke da over symptomer...MEN nå,,,kjenner jeg ikke etter annet...huff...ikke bra... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...