Ellen propellen Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 jeg er i min 4 uke og har mensenmurringer.. i dag er de så sterke.. akkurat som om mensen er på vei. noen med samme erfaring?
Aylinah Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg hadde akkurat det samme,det er livmoren som vokser sies det ) Helt normalt )
Ellen propellen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 varte de lenge? nesten lyst å ta smertestillende.. kan ikke det da men. var det så vondt hos deg.. redd jeg skal begynne å blø ..
Måånestråle Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Ja, jeg fikk mensmurringer fra ikm omtrent, og har en del av det ennå. Hos meg er de enda sterkere nå enn når jeg har mensen. Litt slitsomt i lengden, men tar det som et tegn på at det skjer saker og ting der nede Jeg er 5+5 i dag.
Sommerfulgen Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jeg sitter akkurat med samme følelsen. Og jeg har kraftig smerter. Flyr på do hele tiden, for det kjennes ut som TR er på vei hele tiden!! Jeg går over i uke 6 i mrg, dersom testene jeg har tatt har vist riktig...men ingen mens ennå, og det er jo godt tegn!! BAnk i bordet og det som er!!
Aylinah Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Etter hva jeg har forstått er det veldig normalt,jeg hadde også veeeeldig vondt og var utrolig usikker..Men er 11+1 nå og har mistet mensmurringer men har litt små stikking innimellom da )
Kristin-usikker Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Hei! Jeg er i 5 +3 og var hos legen forrige uke! Det føltes akkurat som om jeg skulle ha mensen, bare ennå litt sterkere murringer. Men legen sa det var helt normalt! Jeg har de ennå, men de er blitt mye svakere de siste dagene!
Ellen propellen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2007 takk, det var godt å høre.. men begynner å tvile litt på disse testene selv jeg nå.. jeg føler mensen er like rundt hjønet. huff.. ekkel tanke.
Skurvelurven Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har også sterke menssmerter. Er også 4 uker på vei, og stresser litt over dette. Har hatt det i 3-4 dager nå, så det er vel bare å venne seg til. Fint å høre at dette ikke er uvanlig i hvert fall:)
Sommerfulgen Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Må bare høre igjen...kjennes det ut som mensen kommer hos dere? Har sånn press nederst i magen og skikkelig murringer....uff, hvorfor skal man tenke og føle så fælt!!
Galskapens overhode Skrevet 26. februar 2007 #11 Skrevet 26. februar 2007 jeg har hatt mensmurringer hele helga.. snart fullgåtte 5 uker.. Veldig nedpress i livmor, og mye toalettbesøk..
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 Jeg hadde også sterke mensmurringer i starten. Var helt sikker på at jeg skulle få mensen. Gikk å sjekket på do hele tiden. Men jeg viste jo ikke at jeg var gravid da så det var jo ikke så rart. De varte vel ca. 1 uke hos meg. Så det går nok over snart skal du se. Det er jo ganske vanlig fordi det er livmoren som strekker seg. Masse lykke til og håper det gir seg snart. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå