Gå til innhold

Er på rugedag nr 10, lurer på en ting....

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Får dere vondt i brystene av kapslene Prostagen?? Jeg har det nå....og lurer på om det er symptom på graviditet eller bivirkning fra kapslene...

Dessuten har jeg mye mensmurringer, er dette et godt tegn??

Dette er mitt fjerde forsøk og jeg håper det skal sitte den gangen!!

hilsen jente-80

PS: låner min søsters nick:-)

Fortsetter under...

Heisann,

jeg tror akkurat det varierer veldig fra person til person.

Jeg ble gravid på vårt første ivf og registrerte at jeg hadde litt småvondt i brystene rundt rugedag7-8.. Normalt har jeg aldri vondt i brystene i lutealfasen. På meg forsvant de ømme brystene rundt rugedag 10, men jeg testet positivt på rugedag 14. Det skal sies at jeg dessverre mistet i uke 5, men jeg tviler på at det har noe med de ømme brystene som forsvant:-)

Så hvis du ikke har vondt i brystene opp mot IKM til vanlig, ville jeg valgt å se på det som et positivt tegn jeg:-)

Vet jo at progestan kan lure oss med falske symptomer, men jeg personlig ville valgt å tenke positivt:-) Spesielt ettersom du har murringer også.

Kan nevnes at jeg hadde murringer fra rugedag 3-4 og de bare fortsatte i styrke:-) Det skal være et godt tegn sies det.

Lykke lykke til med testing!!

Hei!

Sender deg denne linken! Synes selv det er god lesing, da det er så mye forskjellig der at man alltids finner noe å kjenne seg igjen i....... :-)

http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=39796

Lykke til med rugingen!

Annonse

Gjest lille fiol

her finnes det ingen fasit svar og symptoner kan veare bivirkninger eller graviditet.hvis du gàr inn pà "snart gravid" og ser pà bivirkninger under rugeperioden pà ivf siden sà kan du lese om de forskjellige bivirkninger symptoner ol som jenter som har testa positivt har hatt.

alt er mulig og det er bare tiden som gir oss svaret, veldig tòft dette. ònsker deg lykke lykke til. klem

hei

jeg hadde litt vondt i puppene,og hadde mens murringer dag 6 og 7,men var ikke gravid..

jeg skal igang med mitt 4 forsøk etterhvert,og som du sier det er rååtøft..

håper inderlig at dette er gode tegn for deg,og at mensmurringene er begynnelse på graviditet..

ønsker deg lykke til tvi tvi :0)))))))))))))

Ja, egentlig helt fjernt av meg å spørre om dette, for man vet ikke om det er bivirkninger av kapslene ELLER symptomer på graviditet, så det eneste vi kan gjøre er å vente til test-dagen...Men åssen er det ikke da...er jo så godt å få litt håp....:-) og høre andres erfaringer:-)

Takk for lykkeønskninger, suuper de til meg:-D

Hei

Jeg hadde super ømme pupper i høst, fra dagen etter innsetting.

Når jeg tok av meg bh-en stakk det til....................

Ble kvalm etterhvert og veldig trøtt. Mistet dessverre i uke 5+4......

Men de ømme puppene det var et positivt tegn:o)

I januar fikk jeg ikke vondt i puppene og ble heller ikke gravid ved innsettingen, så dette lover bra

Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...