Gå til innhold

Skuffet over vognhandel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handlet Emmaljunga edge duo 07mod.privat av ei i trøndelag...

I butikk koster den rundt 8000 kr ny .Hun sa 6000 for vogna med kvitering/garanti.

Snakket med henne igjen,skulle da få den til 5500 fordi et klistremerke hadde falt av..Ok ,kjempefint det :)

Ja ja.Så kom dagen da vi møttes..Vognen var veldig skitten og en stor tisseflekk på madrassen.

Kviteringen hadde hun ikke med den kan hun sende sa hun,og hun torde ikke vaske vogna...

Jeg kjøpte den uansett for 5500...

Nå når jeg skulle demontere og vaske den i går oppdaget jeg også masse kattehår innunder madrass og bagtrekk...

Har sendt melding til henne å lurt på om hun har heftet som også følger med vognen...Får ikke svar...Kan vel glemme kviteringa/garantien også...

Utrolig skuffet...Useriøs...

P.s.Men vogna er stor og god:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slikt er uttrolig kjedelig.

Irriterende å ikkje få kvittering og bruksanvisning.

Har du fått ren vogna nå da?

Skrevet

Har vasket den...ser bra ut..men må luke ut en del stive kattehår som ennå sitter i stoffet..

Skrevet

Er du sikker på at det er en 97 modell du virkelig har fått da? Er jo ikke gjort på 1 2 3 å møkke til en vogn så skikkelig.

Kan jo være derfor hun ikke gir deg kvitteringen.

Skrevet

Hadde det vært meg så hadde jeg tura tilbake til hun du kjøpte vognen av og bedt om pengene tilbake. Du kan få en helt ny 06 modell for samme prisen (om ikke litt billigere tilogmed). Det er som Intensity sier ganske vanskelig å skitne til en vogn SÅ fort og så mye, så er godt mulig du ikke har fått 07 modell. Og hva om noe går galt med vognen? Uten kvittering har du ingen mulighet til å klage heller...

Evt så hadde jeg bedt henne om å få igjen noen penger og ikke minst at du SKAL ha kvitteringen...

Skrevet

Jeg hadde helt klart levert tilbake vognen. Så mye for en så godt brukt vogn!!!!!

Skrevet

Dette hørtes veldig useriøst ut! Forstår godt at du er skuffet. Du må bare prøve å kontakte henne igjen. Ikke gi deg! Prøv å få levert vognen tillbake eller få igjen noen av pengene. Høres ikke ut som om den er verdt så mye som du har betalt! Håper det ordner seg:)

Skrevet

koster litt over 8000 kr ny...nå er den vasket og fin..identisk med vogna på butikken 07 mod.

Skrevet

Har funnet ut at det ikke er 07 mod men 06 selv om de er like.Fikk kontakt med jenta i dag...vært dødsfall i familien og derfor ikke svart på tlf og sms..hun sier hun skal sende kvittering og heftet til vognen.Håper jeg kan stole på det nå da..Ikke komentar på hvorfor hun sa 07 i steden for 06..

Skrevet

Du får gi henne en sjanse til å ordne opp, men hadde krevd penger tilbake, minst 1500 om jeg skulle beholdt den under de forutsetningene. Kattehår??? Hadde aldri godtatt den... Skal se tisseflekken var katten sin også...

Skrevet

Det luktet ikke kattetiss,så vi satser på at det var babyen...

Skrevet

Klarer du og finne ut kor ho bor pr melding tlf nr. Så hadde jeg steppet opp på døra. Dersom ingen responds. Informer om at du vil tipse andre om henne på barn i magen om. Det er jevlig kjipt for henne da.

Skrevet

Jeg solgte min 06 modell for 5500 kr da den var 10 mnd gammel, men den var plettfri. Jeg vasket den selvsagt også, og garantikvittering med. Jeg synes det er merkelig at folk vil selge ting uten å rengjøre det først..

Mener det skal være et klistremerke på understellet der produksjonsdatoen står, hvis det ikke var det som "falt av" da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...