scubagirl med scubababy Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Er innom spåsidene litt innimellom bare nå.. Jeg lurer på hvordan det står til med den lille i magen min???? Jeg er født 30.01.72 Samboer (nå forlover) er født 08.08.84 Termin er 14.08.07.. Jeg er idag 16+1, og lurer på hvordan det står til med den lille.. Klem fra...
Elastica Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Hei vennen:-) Tenk at du alt er 16+1 -skal si det går fort. Jeg syntes du akkurat fikk positiv test jeg!!! Fikk positiv følelse jeg på at den lille har det bra jeg :-) Du skal vel snart på ultralyd også og er vel spendt på å hilse på nurket ditt :-) Ha et flott svangerskap og ta vare på deg selv!!! Klem
scubagirl med scubababy Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2007 Og enda 2 uker har gått siden jeg spurte etter deg sist... Lurer på om du kan se hvordan det går med jobbintervjuene til min samboer jeg. Hva ser du han jobber med i nær fremtid? Han er født 08.08.84. På forhånd takk.. og håper at du har det fint om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå