Hidjey Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Nå er lillegutt blitt storegutt, og har vokst ut av citybaggen sin. Vi har vært storfornøyd med den, men jeg tenkte likevel at jeg skulle prøve å bli kvitt den. Vil ikke spare den til "neste mann" for det er slettes ikke sikkert at det kommer en nestemann, og vi er strax på flyttefot til andre siden av landet.. Så da er spørsmålet; Hvor mye kan jeg ta for en pent brukt bag? Og, tror dere det er noen som er intr i å kjøpe kun bagen? Vogna vil jeg jo ha selv enda..
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Ja, det tror jeg. Det er jo sikkert noen som har vogn men som trenger bag til nr 2 eller 3. Hva kostet bagen ny? hvor lenge kunne gutten din bruke bagen?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Sikkert, den er jo veldig populær. Hvilken farge er det, og hvor lenge har du brukt den? Den koster 1800 eller 1900 ny nå, så du må kanskje ned i hvert falll 4-500 under det, ellers kan man jo nesten kjøpe en helt ny selv, det tror jeg at jeg ville gjort. Andre? (Hvor i landet bor du da?)
Linda&Oskar Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Jeg solgte en citybag her. I fargen sport carbon, var kjempefin og veldig lite brukt. Solgte den for 1000,-
Nr-2-i-magen Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har da allerede kjøpt city bag'en. Men hvis det ikke hadde vært tilfelle hadde jeg betalt 800 kr for den brukt, hvis fargen ikke hadde vært helt feil for meg da. Jeg var faktisk på jakt etter brukt, men fant ikke. Derfor ble det en ny som jeg betalte 1690 kr for.
Hidjey Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2007 Den er i fargen cobolt blue, er suprfornøyd med den. Han har brukt den siden 1. november, men nå er det et mareritt å ha han med ut på tur. Han vil bare opp opp OPP, den lille nyskjerrigperen Kanskje jeg skal slenge den ut på finn.no da.. Bor på Vestlandet, Sunnmøre
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Heisann Hidjey og Marcus.... :-) Har du lagt ut citybagen på finn.no?? Vurderer å kjøpe emmaljunga city cross - vogn i fargen cobolt blue. Er du fornøyd med den? Synest den ser så liten ut..... Men den ser veldig pen ut da... :-)
Hidjey Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2007 Hei du! Jeg har vært stoooorfornøyd med min bag. Marcus er 68 cm lang nå, og han har fremdeles god plass med voksiposen oppi! Kunne gjerne tenke meg å bruke den lenger, men han vil bare opp opp opp på tur nå. Har du sett på eksempelvis emmaljunga duo edge? Den ser utrolig mye større ut, men da jeg var i butikken for å titte på vogna så tok de ut madrassene i de to forskjellige baggene, og det var ikke mye forskjell. Citybaggen er noe smalere nede, men det har fungert supert. Har selv city cross, og den er kjempelett å trille. Kommer seg frem både på snø og holkeføre.. Og jeg er meeeeeget fornøyd med fargevalget. har ikke fått lagt den ut enda, men jeg kan sende deg bilder på mail hvis du vil?
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Heisann! Har sendt deg en privat mld med mailadresse. Så dersom du kan sende noen bilder hadde det vært kjempeflott. :-)
Hidjey Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2007 Har sendt deg mail Både email og privat her..
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 28. februar 2007 #11 Skrevet 28. februar 2007 Fine bilder............ :-) Har sendt deg privat mld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå