Gå til innhold

Uff er i skikkelig meggehumør idag; klagesyteinnlegg :) flere enn meg? Heng på her så megger vi sammen!

Anbefalte innlegg

jeg glemte jo det som irriterte meg mest i dag!

Var akkurat forsent ute til å skaffe billetter til Metallica konserten...SUPERSUR! Må vente til fredag og se om det legges ut noen ekstra...

Fortsetter under...

Nedtelling til sommern ja - altså det er mars på torsdag og i hodet mitt er mars vår!! Jeg kjøpte nye sko på lørdag som jeg vil bruke nååååå.

Hehe the diversion - jeg ler bare jeg tenker på det og det kostymet du skulle ha. Jeg så forresten noen nye bilder av offeret vårt, han har fått seg nye solbriller og så ut som en mygg. Tror han har misforsått - det er vi som skal ha store solbriller ikke han vi skal stalke...

Må vi lissom lære dem opp?

Heluuu!

ooooh, nye bilder!! Legg ut link snarest! Selv om mygglooken ikke høres spesielt fristende ut...

Men - siden han også har spion briller - kanskje han vil være med i stalkers anonymous? Eller skal vi vente til vi ser ham med en hullete avis? Eller i the diversion-kostyme? AHAHAHAHA!

bæsj dag. har akkurat vært hos legen, å der va d negativ graviditets test. magen gjør kjempe vondt, å har vært vond nå i en måne snart å de finner ikke ut hva d er.. bæsj bæsj bæsj. orke ingen ting. drit læga som du må betale en formue for å gå til, åsså kan dæm ikke finne ut ka som feilie dæ.. bi så irritert-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...