Gå til innhold

Falsk positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som har opplevd det her inne?

Og hva er det som eventuelt kan gjøre testen falsk positiv? Mener å ha lest at ei testet falskt posivitv pga uvi. Kan da andre sykdommer/virus gjøre at testen blir falsk positiv? (ikke medisiner)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Huff, det var en kortvarig glede...

Skrevet

Leste på bruksanvisningen på en test at faktisk pcos kan gi falsk positivt resultat. Verste jeg har hørt....

Ellers vet jeg at man kan teste falskt positivt hvis egget er befruktet men ikke fester seg. Da blør man det jo bare ut.

Skrevet

Huff da..

Har ikke blødd etter jeg fikk den positive testen jeg da, bare testet negativt (både hos legen og hjemme). Er på dag 57 nå :s *arg*

Skrevet

Hvis du enda ikke har fått mensen så tror jeg hadde spurt om å få en Ul. så det (ikke for å skremme deg) ikke er snakk om en SA. Det er jo litt rart da når du har fått en positiv test og enda ikke har fått mensen og testet negativt noen ganger etterpå.

Hadde bedt om en ul. jeg assa for å være på den sikkre siden. =)

Masse lykke til å håper du er gravid da og alt er bra =)

Skrevet

Hadde en innvendig ul 8.feb, pga rutinekontroll. Da sa legen det var for tidlig å se noe uansett om jeg var gravid eller ikke. Han så ikke noe egg som lå klart "til løsning". Den positive testen var 10.feb. Siste negative var nå i helgen, så hvis jeg er gravid skulle jo hcg ha økt betraktelig.

Det er derfor jeg tenker at testen må ha vært negativ. Ikke lenge siden jeg slutta på pillen heller, så er vel derfor syklusen er lang.

Kan forresten herpesvirus slå ut på testen? hmm.. kanskje det var derfor? (tok ingen medisiner)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...