Gjest Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Jeg kjøpte meg 10 stk sånne tester i sånn plastikkholdere. Ikke sånne strips. Hadde ikm på lørdag eller så har jeg på onsdag. Testet negativ i dag ((( Noen som vet om de er følsomme eller om jeg heller skal prøve noen andre tester?
ஜBettyPஜ Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Lurer litt på det samme. Jeg er 12 dager over IKm, men tester bare negativt.... Har strimler jeg da. Bruker Babycomp, og den viser gravid... Vet ikke hva jeg skal tro...
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Har brukt tester fra bayornot jeg da... Sånn stavtester. Bare negativt! Er vel 4 dager over ikm nå. Og absolutt INGEN tegn til at tanta skal dukke opp
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Dytter igjen jeg.. Ingen med erfaring her?
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Mener jeg har lest at disse billigtestene skal være mer følsom enn CB. CB-digital trenger enda mer hcg for å slå ut positivt
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Tror det som er inni disse plastikkholderne er det samme som srimlene. Mener det var en her som demonterte og forsket litt på det det. Stripsene er mer følsomme enn CB. Jeg testet svaaaaakt positivt 2-3 dager FØR ikm... Ble sterkere på ikm-dagen. ¨ Men husk, det kan være du produserer hcg seint og at ingen tester gir utslag før en stund etter ikm. Jeg har hørt om flere som ikke har testet positivt før rundt en uke etter ikm!! Lykke til )
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Får håpe det da )))))))))))))) Takker for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå