Gå til innhold

hvordan går dagene nå da ?

Anbefalte innlegg

er vi i bedre form? jeg er blitt drastisk mye bedre..og det er deilig...

lillemann er begynt å sove mere..tror det har mye å si..at jeg får slappe av litt....føler meg mye mer på topp nå:) spyr ikke så mye heller...max 2 ganger pr dag....det er så deilig :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8392097-hvordan-g%C3%A5r-dagene-n%C3%A5-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda har blitt mye bedre,:) men har enkelt dager hvor piffen liksom er helt borte. Begynt å kjenne bekkenet nå da, også har jeg begynt med mye migrene(vært bra i to dager nå, bank i bordet), men deilig å slippe å være kvalm hele tiden:) Nå gleder jeg meg bare til 6mars, for da er det ny ul, og da skal det bli godt å kunne se at alt er bra:) Jeg skrev et innlegg tidligere om at jeg ikke klarer å glede meg helt enda, men tror det begynner å slippe:))

I dag har jeg en sovedag.. er sååå utrolig trøtt...

Våknet i 9 tiden, spiste en halv yoghurt og ble så trøtt at jeg måtte sove litt til..

brå våknet klokken 11.30 og heiv meg i dusjen før jeg dro på cafe med ei venninnde.. som var små syk.. så vi greide ikke å vekke hverandre..

Etterpå gikk jeg på litt shopping..

Når jeg kom hjem var det rett på sofaen.. sovnet. Har tvunget meg ut for å handle og ut for å måke.. men nå vil jeg bare sove... sove sove. Men skal klare å holde meg våken, må jo få med meg seks som oss..

Håper virkelig jeg er mer våken i morgen.. søvning gjesp fra meg :)

I dag har vært en fiiiin dag! :)

Etter mange dager med bare influensa og snørr og

elendighet våknet jeg kl 8 og hørte meg selv si; i dag er jeg frisk!! :)

Rart hvordan man merker det sånn på kroppen nesten før en har våknet!

..litt trist var det jo å få seg en nedtur da jeg skulle stå opp og så at ryggen var mer skakk enn på lenge.. Bestilte time hos kiropraktor og håper på det beste! :) ..så var det tur til svigers hvor det ble servert nyyydelig mat!

Og jeg spiste bare halvparten så mye som jeg egentlig hadde lyst på

-blir litt forlegen av de mengdene mat jeg egentlig vil ha om dagen! :P

Og midt oppe i alt det hyggelige, så presterte svigers å si at hun ville kjøpe vogn til oss! Det er bare for oss å plukke ut en Simo eller Emmaljunga eller hva det måtte være!! ..nei, dette har vært en finfin dag må jeg si! :D

Jeg plages med kvalme døgnet rundt. Til tider er det så ille at jeg bare orker å ligge rolig på sofa`en.

Har tegn på bl også :( Vondt i nedre del av ryggen og stikkinger inn i hoften fra sidene og i lysken.

Men legen bare lo av meg når jeg var på kontroll. Mente det var alt for tidlig til å kunne kjenne noe slikt. Er i uke 10 nå.

Leste selv at så tidlig kan det være hormonelt, og at det da er muligheter for at det vil "gå over". *krysser fingrer for det*

Jeg er så lei av turnusleger!! (Hele kontrollen måtte hun lese seg frem til på pc`en.)

Annonse

Hei! Her går det i etteriddagslur og kvalme... Utrolig hvor trøtt man blir av at den lille vokser. Er heldigvis bedre enn for et par uker siden nå - da greide jeg nesten ikke tanken av annet enn å ligge på sofaen når jeg kom hjem fra jobb... Kvalmen er litt på retur.. Det har gått over fra å være konstant småkvalm til å være sjeldnere kvalm - men heller mer akutt når det først kommer.. Ingen spesielle pica så langt, men føler meg som en skikkelig sporhund... ALT lukter mye sterkere enn før, og har fått helt avsmak for mat med mye smak...

første dag i dag jeg har klart å holde på frokosten.

håper det fortsetter sånn.

ganske lei av å være dårlig.

ik det at jeg bare er kvalm, jeg kjenner så utrolig godt når musklene strekker seg pga at livmoren vokser.

ubeskrivelig vondt til tider.

Noen andre som har samme smerter som meg?

Her går det også bedre, deilig å være litt oppegående og ikke bare ligge på sofaen. Vasker huset litt etter hvert denne uka, det har enda ikke blitt gjort i år..

Brekker meg litt og har dårlig matlyst, men det er vel strengt talt ikke noe å klage over :-)

høres ut som det går fremover med oss alle jenter=)

jeg har egentlig vært i ganske god form, men har manglet alt som heter overskudd og vært uuuuuuutrolig trett og sliten! men alt dette ser nå ut til å "lette"! den siste uka har jeg faktisk lurt litt på om jeg er gravid.. men det er det vel egentlig ikke noe spm for min del lenger hehe=)

lykke til alle sammen=)

jeg tror jeg har vært veldig heldig hele veien, jeg da. har ikke vært kvalm og har ikke spydd en eneste gang. og jeg er kjempe glad for det.

er fortsatt like trøtt da, skal ikke så mye til før øyelokkene faller igjen.

jeg har også litt mindre mareritt enn jeg har hatt før, nå er det ikke hver eneste natt lenger.

Annonse

Jeg er i bedre form , men er ganske hissig og banner mye på spansk om dagen . Drømmer om at jeg banker opp folk og tror at jeg er veldig skummel !! Hehe . Er vel egentlig ikke det . Magen vises nå og kjenner meg lubben både her og der . Kvalmen har trukket seg mye tilbake og en usympatisk svangerskapsmigrene sørger for at jeg ikke blir alt for fresh .. men hoftene holder og snart er det vår !!! Hurra !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...