TuvaSKATT Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Ny uke, Nye muligheter!!! Noen som har noen spennende planer for uken da?? Husarbeid på meg idag, babytreff på onsdag.... hmm.. hva mer tro?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg håper håper at mi eldste på 2 skal bli kvitt vannkoppene sine, for nå begynner det å bli veeldig kjedelig å sitte inne uten å treffe noen med barn;) + at hun kan dra i barnehagen da;) Ellers så har vi babytreff på torsdag og somregel en gang til. Vi er en gjeng som alle har babyer født juni/juli som bytter på å være hos hverandre, lager lunsj og skravler og koser oss hele dagen. Veldig koslig;) Ellers kommer svigers på fredag og skal være hele helgen og i og med vi ikke er helt ferdig nede i underetasjen hvor de skal sove blir det nok endel jobbings der og... Oj huff, mye vi skal rekke med, får slakke litt idag da;)
♥Tiny Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 God morgen Uken her består i pakking, kose oss og slappe av tenker jeg.. Blir nok sikkert noen besøk også, men ingenting planlagt enda. Mannen drar til Køben med jobben på Onsdag, så da er jeg alene i noen dager også..
Benni-min Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jepp, babysang i morgen og tannlegen på torsdag. hehe. Megaspennende med tannlege iallefall. huff. Husarbeid og matlaging innimellom ting vi gjør og baby.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Sverige i dag, tannlegen i morgen, Herborg&Hope med mamma i morgen. babytreff onsdag, Sandefjord torsdag å besøke gravid venninne, pusse opp hele helga...
tæssejenta Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Fotografen i morgen, og Smykke- party på Onsdag... Hmm.. Jo, også bursdag til mormor på søndag! Ikke så veldig spennende akkurat..
tre små... Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 ja ny uke med nye muligheter;) i dag har jeg vært ute å jogget.. ja i snøen... på tide å skjerpe seg se.. i morra er det åpen barnehage.. resten av uka har jeg ikke store planer for enda.. tar det litt som det kommer:) blir vell litt tid her inne iallefall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå