Gå til innhold

Mandag........


TuvaSKATT

Anbefalte innlegg

Ny uke, Nye muligheter!!!

 

Noen som har noen spennende planer for uken da??

 

Husarbeid på meg idag, babytreff på onsdag.... hmm.. hva mer tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper håper at mi eldste på 2 skal bli kvitt vannkoppene sine, for nå begynner det å bli veeldig kjedelig å sitte inne uten å treffe noen med barn;) + at hun kan dra i barnehagen da;) Ellers så har vi babytreff på torsdag og somregel en gang til. Vi er en gjeng som alle har babyer født juni/juli som bytter på å være hos hverandre, lager lunsj og skravler og koser oss hele dagen. Veldig koslig;)

Ellers kommer svigers på fredag og skal være hele helgen og i og med vi ikke er helt ferdig nede i underetasjen hvor de skal sove blir det nok endel jobbings der og...

Oj huff, mye vi skal rekke med, får slakke litt idag da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Uken her består i pakking, kose oss og slappe av tenker jeg.. Blir nok sikkert noen besøk også, men ingenting planlagt enda.

Mannen drar til Køben med jobben på Onsdag, så da er jeg alene i noen dager også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, babysang i morgen og tannlegen på torsdag. hehe. Megaspennende med tannlege iallefall. huff. Husarbeid og matlaging innimellom ting vi gjør og baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverige i dag, tannlegen i morgen, Herborg&Hope med mamma i morgen. babytreff onsdag, Sandefjord torsdag å besøke gravid venninne, pusse opp hele helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotografen i morgen, og Smykke- party på Onsdag... Hmm.. Jo, også bursdag til mormor på søndag! Ikke så veldig spennende akkurat..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ny uke med nye muligheter;)

 

i dag har jeg vært ute å jogget.. ja i snøen... på tide å skjerpe seg se..;)

 

i morra er det åpen barnehage..

 

resten av uka har jeg ikke store planer for enda.. tar det litt som det kommer:) blir vell litt tid her inne iallefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...