Gå til innhold

I natt drømte jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg var gravid. Himmel for en fin drøm. Jeg var så lykkelig som det går an å bli, trass i morgenkvalme hele dagen. Fikk kjenne på den deilige, fornøyde "jeg er gravid-følelsen". Veldig virkelig drøm dette her da..Så våknet jeg, og bom, så var jeg tilbake i ikke el-ikke gravid-ikke noen ting-virkeligheten.

Jeg har i helga bare gitt opp. Jeg tror bare ikke det kommer til å skje. Jeg bare føler det på meg, jeg kommer ikke til å bli gravid.

Men nå, etter denne drømmen, har jeg likevel litt håp. Skal til gynekolog på onsdag, gleder meg til å finne litt ut hvordan det står til derinne i den ubrukelige kroppen..og så blir det nok testing og leting etter el fra torsdag...så kanskje, kanskje? blir dette pp-en som blir den siste?

Lykke til alle dere som har ikm denne uka, håper det blir MANGE positive tester. Og hei til dere nye. Dette er et kjempefint sted å være, få svar og støtte.

Klem til dere alle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier at det er veldig fint å drømme at man er gravid men ikke at du drømmer om noen andre som er gravide.

Når du drømmer om deg selv som gravid så vil det si at du kan forvente mye lykke i fremtiden :) SÅ LYKKE TIL

Hvis du drømmer om andre som er gravide så vil det si at det kan forekomme sykdom i familie

Skrevet

Det var jo veldig oppløftende, tusen takk tiger baby. Håper mye lykke i framtiden betyr masse babyer! jeg ønsker meg 4 barn jeg..

Skrevet

Jeg har lest ganske mye om tydning av drømmer og drømte faktisk selv at jeg fikk positiv test ( senest lørdag natt) men da jeg tok test på morgen var den negativ men har ikke IKM før 27/28 feb. så vi får jo se

Skrevet

Og du har ikke testet deg igjen? Du er mer tålmodig enn jeg hadde greid (greier) å være..krysser fingrene for deg jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...