Gå til innhold

Noen som kan bekrefte at Berberis Fructis D4 har /kan ha fungert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skaffet meg dette vidunderproduktet nå før mitt andre forsøk - men fikk deg akkurat litt for sendt. (startet oppp etter innsetting). Forsøket ble dessuten negativt.

Virker det egentlig? Noen som har noen erfaring?....

Tenkte å starteopp på rett tidspunkt på mitt siste forsøk. Så får man se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

Jeg prøver også dette nå...Tror ikke det er noe dokumentasjon på at dette er tingen for at det sitter...Men man må jo ha troen. Har lest om noen her inne som har brukt det og lykkes, men om det kommer av Berberis..tja..d vet vel ingen..

Skrevet

Hm ja - så lenge det ikke har mottsatt virkning, så er det vel helt greit å bruke det. Og så må man ha troen også.....Det har fått såpass mye oppmerksomhet i det siste, så det må da være noe i det? Ikke bare heksekunst?

Skrevet

Hei! Da jeg hadde forsøk i høst, tok jeg Berberis Fructus D3 (var det eneste å få tak i...), jeg fikk positiv test, men mistet.

Denne gangen har jeg tatt D4 i tillegg til de kulene (comp) og har igjen fått positiv test. Så nå får jeg bare håpe at den lille spiren vil klore seg fast der inne. Jeg har i alle fall tenkt å fortsette med Berberis Fructus en god stund til.

Skrevet

Supert! Gratulerer! Tok du både sukkerperlene og den orginale (flytende)?.....ja, da kan man tydeligvsi ikke få for mye av det. Når startet du og hvor lenge holdt du på første gangen? Lykke til på ferden,,,

Gjest lille fiol
Skrevet

jeg vet ikke jeg men har akkurat testa positiv og det er fòrste gang jeg har brukt det, sà kanskje det funker - ja jeg tror det ! lykke til videre

Skrevet

Jeg brukte det sist, men mistet i uke11...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...