Gå til innhold

Hvor lenge venter man med å ringe jordmor ved lite bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter over en måned med mye bevegelse og sterke spark har det blitt så stille. Kjenner noen få spark i løpet av dagen men de er veldig svake. Hvor lenge venter man med å ta kontakt med jordmor? Det er tre dager siden bevegelsesmønsteret var normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt da jeg. Bedre og sjekke 1 gang for mye enn for lite... Det er det både lege og JM har sagt til meg. Tar de 2 minutt å sjekke.

*lykke til*

Skrevet

jeg ville ringt så fort jeg var bekymra.. og det virker d som du er.. jeg synes du skal ringe og be om en skjekk.. kanskje babyn er blitt så stor at den ikke kan bevege seg like masse.... men det er seff best å få den beskjeden av JM.. om det plutselig skulle gå galt og minskinga av spark var et tegn, og barnet kunne vært redda ved en skjekk tidligere ville du ikke kunne leve med det vil jeg tro... sånn tenker alltid jeg.. :) ring du:) og krev en skjekk. :) bedre med en for mye enn en for lite vet du!

Skrevet

Ikke vent!!! Ring med en gang og få det undersøkt hvis du er bekymra.

Skrevet

Var en tur på føden i går jeg pga lite aktivitet. Kjente nesten ikke bevegelse på lørdag og ingenting på søndag. Fikk beskjed om å komme med en gang. Lå 3 kvarter med registrering og fikk ul og div andre prøver. De fant ut at han hadde uregelmessig hjertelyd den første tiden på registrering, så han virket stresset av en eller annen grunn. De ville ha meg der over natten, men fikk dra hjem siden jeg bor så nærme. I dag er han i helt vanlig aktivitet igjen. Fikk beskjed om å komme inn for den minste ting... Så ring du :) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...