Gå til innhold

Rykk tilbake til start...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste månedene har jeg følt meg som en brikke i et stigespill. Jeg begynner syklusen optimistisk ved start, flytter meg fremover med små optimistiske skritt. Av og til får jeg et dobbeltkast og et lite hopp opp, så et par steg tilbake. Mot slutten av syklusen får jeg kanskje noen skikkelige løft oppover, men like før jeg like før jeg kan skimte "mål" (eller neste "nivå") så havner jeg på den fordømte plassen "rykk tilbake til start"...

Slik ble det også denne måneden, og jeg befinner meg nå i startområdet og prøver å motivere meg for en ny runde i dette stigespillet, som er så ulidelig kjedelig når en aldri vinner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så veldig god beskrivelse..kjenner meg såå igjen. Håper at dette blir omgangen der du blir vinner!

Skrevet

Veldig bra beskrivelse :-) Men ikke mist motet - en dag kaster du terningen slik at målet blir nådd - kanskje i neste "spill" allerede!!

Skrevet

Hehe... kjenner meg igjen, ja.....

Får ikke akkurat så veldig lyst å fortstte spillet når man trekker "rykk tilbake til start" kortet...

men den som ikke gir seg.....

Skrevet

.og hadde vi enda motatt 2000 kroner for hver gang vi rykker tilbake til start!!!

Men neida, en lite eksklusiv klubb er vi!

Jeg trodde jeg var igang igjen nå, og hadde faktisk klart å kaste terningen ut i gata og var på vei mot oppkjøp av både babyklær og annet, men så endte det med nedslående fakta på UL og utskrapning i uke 9 forrige tirsdag...

Så nå hviler terningen litt, før den igjen skal prøves!

Det er snart vår og det er snart vår tur, jenter!

Skrevet

Takk for hyggelige tilbakemeldinger jenter! Jeg er nå klar for en ny runde i "stigespillet" jeg! Denne gangen har jeg tenkt å "jukse" litt og har bestilt time til gynekolog. Det er vel tiden for å ta en sjekk nå, etter 5 tilbakelagte prøveperioder og ikke så alt for mange muligheter fremover...

Vi går mot vår og lysere tider, og satser på mange gladmeldinger i mars, ikke sant?!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...