Gå til innhold

UKE 9


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Kjempefint at du kom hit du også NuttaMi*+ Olivia! Lykke til :)

 

I går var jeg ute og gikk i ca 30min med vogna, og så skal vi legge teppegolv i hele helgen. Begynte i går og flyttet møbler i ca 30min... Om ikke det kan sidestilles med å trene med vekter så vet ikke jeg ;) Blir en del tunge løft nå i helga så passer på å bruke riktig teknikk så jeg ikke skader ryggen..

 

Ellers har væska i kroppen begynt å slippe taket og i morges smøg jeg meg på vekta... Er faktisk ned 2,5kg siden mandag og det sier litt om hvor ille situasjonen var da jeg startet... Og ikke har jeg kuttet ekstremt ned på kalorier heller..

 

Ellers hørte jeg noe kjempeinteressant fra en arbeidskollega... Hun har tatt et kurs ved siden av jobb i trening og kostholdslære og hun sa det tar kroppen ca 12dager å omstille seg til et nytt regime, være seg om det er trening eller kosthold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så bra! Syns det er helt snodig at du har overskudd til å trene jeg, sånn som dere sliter med søvn på vesla.

 

Hehe, kan ikke si jeg føler meg fryktelig sterk når jeg holder på.. Innbilder meg at jeg er litt blå-lilla i ansiktet og pusten er tuuung.. ;o)

Men kanskje det hjelper etterhvert :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig velkommen NuttaMi+Olivia :o)

Så koselig at vi blir fler her! Tvi tvi med trening, dette blir nok så bra :o)

 

Mammasgojente: Her kan vi ha som regel at ALT som innebærer bæring, løfting og sleping er trim :o) Vi fant ut her i en annen tråd at shopping nesten må likestilles med trim, for det må jo gå med fryktelig mange kalorier når vi først setter i gang ;o)

Så motiverende det må være å se så store resultater på så kort tid!Gratulerer! :o)

 

Oi, interessant teori.. Jeg har en lei tendens til å bli drittlei all hard innsats hvis jeg ikke ser resultater på rimelig kort tid, men hvis kroppen min rett og slett ikke skjønner at vi forbrenner fett for etter 12 dager så kanskje jeg blir motivert til å være tålmodig litt lenger :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg også gjør. Supermotivert i opp til 2 uker og så dabber det av... Så denne gangen tenker jeg at det som skjer med kroppen de 2 første ukene ikke teller som sådann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel klar over at jeg fikk det til å virke som et STORT problem det ang søvnen på dagtid hos Ingrid. Det at hun må trilles i søvn er ikke akkurat et problem i seg selv, men jeg tenker jo litt på at hun bør avvennes med det...

 

Tror faktisk at hvis jeg ikke hadde trent, hadde jeg ikke hatt det overskuddet jeg faktisk har, det er det som får meg til å stå opp kvart over fem hver morgen(i dag - klokka seks - jippi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det to timer med flytting av møbler for kunne ikke ta dem ut av rommet ettersom de var for for store, så la golv samtidig som vi flyttet møblene frem og tilbake... knallfin trim :)

 

I dag har jeg vært ute og trillet bare en liten tur, ca 30 min og blir nok ikke så mye trening ellers. Men i dag har jeg spisedag, så unner meg hjortefilet med grønnsaker og skikkelig fløtesaus, med både brus og sjokolade som dessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, syns ikke du problematiserte det så veldig. Jeg leste innleggene mine etterpå, og syns jeg virket veldig knalltøff i forhold til det jeg var.. Og at jeg lett kunne tolkes som bedreviter. Selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å unngå det, jeg leste over innlegget og rettet på det flere ganger for jeg postet det, så kommer det helt an på hvilket tonefall den enkelte leser det i. Som sagt tidligere så håper jeg det ordner seg for dere :o)

 

Jeg merker veldig godt at trening gir overskudd, og jeg føler meg så mye bedre fysisk faktisk etter bare et par dager :o) Hehe, selvtilliten vokser kraftig bare en trooor en er bittelitt strammere siden i går ;o)

 

Hehe, godt det er flere som har morgenfugler.. I dag fikk jeg smådubbe litt frem til 06.30, men da var det bare å hoppe i morgenkåpa :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm... spisedager er bra! Jeg er sikker på at det er lettere å gå løs på ei ny uke med friskt mot etter en sånn dag. Ikke minst har man nye spisedager å se fram til!

 

Oppsummering, uke 9:

Nok ei elendig uke, men denne gangen skyldtes det egen forkjølelse og dårlige form. Faktisk starta forkjølelsen etter den 2 x 5 km lange joggeturen på tirsdag. Det ble med denne ene økta.

Men jeg har tatt endel situps.

 

Huff, jeg har lagt på meg i disse dårlige ukene. Ikke bare har det vært dårlig med trening, men jeg har sklidd ut litt med kostholdet også. Det blir skjerpings framover, og jeg begynner i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummering denne uka:

 

De vanlige trilleturene om dagen, to eller tre om dagen, har fått pappaen til å trille noen ganger for å få litt avlastning. Ellers var jeg flink i hverdagene og tok noen styrkeøvelser. Men er vel egentlig ikke helt fornøyd med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...