Gå til innhold

flergangs... fødte dere til samme tid ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte akkurat på termin sist og lurer på om det da er mest sannsynlig at jeg gjør det denne gangen også. Er det sånn at fødslene ligner på hverandre i f t både forløp og når de starter, eller er det større sjans for å gå lenger/kortere eller at de er veldig ulike?

Har en uke igjen idag -og vil gjerne noe skal skje ;9

Noen som vet?

Eller har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme, fødte to dager før termin sist og det hadde jo vært fint å gjøre det igjen:) Jeg tror jeg har hørt at det ofte er slik at man føder til omtrent samme tid, men hvem vet? Babyen kommer når den er klar....

Skrevet

Jeg fødte 4 dager over terminen sist, nå har jeg gått 2 dager over hittil........ Jeg vil ha han ut nå !!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har to jenter som begge kom på UL termin.. håper egentlig at denne kommer litt før..

fødselene var også litt like, eneste forskjellen er at den ene startet med rier og den andre med at vannet gikk - men tok ca like lang tid!

Lykke til alle sammen - skal bli deilig å bli ferdig uansett ;-)

Skrevet

Jepp, det skal bli kjempedeilig.

Er vel ingen fasit på dette da, desverre. Fasit ville vært litt kult. Kan bli en smule noldus av å gruble :)

Skrevet

Førstemann fikk jeg 5 dager før termin, men andremann lot vente på seg, da ble fødselen satt igang 10 dager etter termin. Har flere venninner som stort sett har hatt likt tidspunkt, jeg er da ett unntak.

Håper jeg slipper å gå over termin med tredjemann.

Skrevet

MIn første kom 5 dager før termin, andremann kom 6 dager før termin, men tredjemann kom 7 dager etter, til tross for at det var to tette.Nå har jeg 4 dager igjen til termin med fjerdemann (også tett...), og det ser ikke ut til å skje noe med det første....

Når det gjelder lengden på fødslene, forløp osv, så har det vært ganske likt, men iflg jordmor skal jeg ikke være for sikker på at det vil ligne denne gangen likevel. Så her må man nok bare ta alt som det kommer...

Skrevet

første kom 8 dager før termin,nr to ble født 6 uker før termin..

første gikk fort å greit,fødsel nr to tok 27 t..

Skrevet

Den første kom en uke etter termin og jeg lå med rier i flere dager før han endelig kom. Den andre kom tre uker før termin og begynte med vannavgang. Da hadde jeg rier i ca 8 timer. Tredjemann kom 4 dager etter termin og da holdt jeg på med rier i ca 14 timer. Jeg er utrolig spent på hva som skjer denne gangen. Gledre meg kjempe masse til fødselen og hele opplevelsen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...