Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Jeg er blitt så innmari forkjøla (lurer på om det er influensa) og lurer på om kroppen kommer til å "utsette" fødselen til jeg er frisk? Har termin om akkurat en uke, og kan liksom ikke se for meg at noe starter når jeg har det sånn. Men det kan jo bare være en ønsketenkning.. Noen som vet? Eller har erfaringer -f.eks født med influensa selv eller lignende?
scirpus Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Off, stakkars deg... får håpe at du blir frisk igjen før fødselen. Jeg har ingen erfaringer med dette, men er ganske så forskjøla nå jeg også - men har 5 uker igjen til termin, så jeg håper på å bli frisk i løpet av de ukene.
frida76 Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Ingen erfaring, men lurer på det samme... Er veldig forkjøla, og orker liksom ikke tanken på å føde nå. Men hørte om en som fødte med omgangssyke, så helt i stå går nok kroppen ikke. (stakkars forresten
cec26 Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Det sies at kroppen "utsetter" en fødsel når den ikke er frisk.... men jeg vet at diare kan sette igang fødsel.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå