Gå til innhold

langevipper@4juli


-carina-

Anbefalte innlegg

Kjempekoselig å se at du er tilbake! :o)

Jeg så at du skrev til meg i går, men jeg gjorde alt jeg kunne for å prøve å holde meg unna DIB. Skulle liksom legge meg tidlig i går, men klokka ble nå godt over tolv før jeg la meg allikevel. Og vi som skulle så tidlig opp i dag... :o( Ja, ja, sove kan man gjøre når man blir gammel.

 

Jeg svarer deg i kveld, jeg!

 

Ha en fin dag! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja sove får man gjøre når man blir gammel:-) Jeg skulle legge meg kl 02, og klarte omsider å rive meg løs fra dib noe etter 02. Problemet var at mine "skal bare" tok en time og var ikke i seng før kl 03.

 

oi ser du våknet tidlig ja:-0

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle svare deg i går, men når jeg kom hjem fra vår fikse-bilen-i-Sverige-tur så hadde jeg så migrene at jeg såvidt klarte å krype bort til senga... Æsj, sånt er ikke gøy, altså! :o( Hodet er så vondt at jeg seriøst har lyst til å kappe det av! Fordelen med migrene er at dagen derpå våkner jeg (som regel) frisk og opplagt. Og da setter jeg så utrolig pris på å være frisk, det glemmer man ofte ellers å sette ordentlig pris på! :o)

 

Joda, koste meg hjemme alene uten mann, jeg. Karsten er jo så "snill", han legger seg ca 18 og da hadde jeg mange timer hver kveld til å kose meg før jeg var nødt til å legge meg. Forsøkte å legge meg tidlig, men ikke alltid så enkelt, for det er jo så godt å pusle hjemme alene. Så når mannen min kom hjem sent på søndag så tror jeg nok at jeg var mer uthvilt enn han... Ble vel noen Guinness og lite søvn på han! ;o) Sten hadde jo handlet inn god mat og godis til meg, så jeg koste meg med biff og fløtegratinerte poteter til middag. Så på akkurat det jeg selv ville se på TV og surfet rundt på nettet... Pluss at jeg koste meg med en god bok som mannen hadde kjøpt til meg sist gang jeg var "nødt til" å være hjemme alene! Nei, nå er det nesten sånn at jeg gleder meg til neste helg, for da skal jeg jammen være hjemme alene igjen! (Men bare fra lørdag til søndag denne gangen, da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig i at det er godt å få pusle litt for seg selv innimellom. Jeg går her å gleder meg til lørdag, for da skal min kjære ta med Oda bort til hans foreldre og være hele ettermiddagen. Jeg skal være her å pakke ut, rydde og vaske. Noen dager føles det ut som om vi aldri kommer til å komme i orden, for det er så sinnssykt mye som skal gjøres.

 

Jeg har ikke fått tid til å henge her de siste dagene, for dagene går bare i ett. Blir nesten helt oppgitt:-) Gleder meg til jeg kan sitte i god stolen en hel kveld og bare dibbe og se på tv.

 

Høres ut som du koste deg ja, for en grei mann du har som handlet inn en så god middag til deg. Biff og fløtegratinerte poteter er favoritt middagen min:-)

 

Men nå får jeg gå å legge meg, morgen dagen består i å handle, pakke ut, rydde og vaske....gjett om jeg skal feire den dagen vi kan sette oss ned i god stolen og vite at vi er kommet i orden.

 

God helg:-)

 

Kos deg på lørdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...