Gå til innhold

Mangel på søvn farlig??


Gjest Lykkeliggift_

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_

Har gått og hostet i mer eller mindre 3 år, og legene finner ikke noe gærent i lungene mine, så jeg får ingen henvisning til undersøkelser.

Nå har jeg blitt gravid igjen, og hostinga har tatt seg opp, særlig på nattetid. Det resulterer i at jeg sover max 5-6 timer hver natt, må opp midt på natta fordi jeg hoster så mye at jeg ikke kan ligge i senga.

Lurer på om det kan være farlig å ikke sove normalt i lengden, med tanke på den 12-ukers grensa alle snakker om??

Og hvis noen vet hvilken type hostesaft gravide kan ta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, få sjekka hosten din,ikke bra det!! hør på privat klinikk vist legen din ikke tar deg seriøst.. (har du testa deg for allergi? min eldste sønn hostet mye,spes om natta,å han var ekstremt allergisk mot midd.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hosta i mange mange år jeg også, og ble undersøkt av diverse spesialister uten at de fant noe galt. Men så viste det seg at jeg hadde en pute av latex, og det vet jeg at jeg er allergisk mot. Men jeg visste ikke at man kunne lage puter av det!? Så når puta ble kasta ut, så sluttet jeg også å hoste. Det kan altså være lurt å sjekke ut om det finnes noe du er allergisk mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...