Gå til innhold

må skryte litt jeg også:-)


langevipper

Anbefalte innlegg

Nå har Oda lært seg å klappe, men klapper kun når vi synger "klappe klappe søte" til henne. Hun er så herlig der hun sitter på fanget mitt og klapper, hun tar armene helt ut og liksom "denger" hendene sammen....hun sjarmerer meg helt i senk

 

*sukk* å se henne klappe er noe av det jeg har gledet meg mest til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å.... Så klart du kan skryte! vi øver og øver vi, men hun har ikke helt skjønt det. Blir bare irritert for tida da jeg prøver å kontrollere armene hennes. Men ingrid har lært seg noe annet i helga da - å strekke armene i været og vise hvor stor hun er! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du skryte!!! Så flinke de er :o) Snuppa mi har også lært å strekke armene i været og viser hvor stor hun er, hun kan vinke, å "kose" med bamsen/dokka/puta si :o) Klapping står nå for tur, men det har hun ikke helt skjønt ennå. Hun bare ler når jeg begynner å synge bake kake søte sangen (skjønner henne godt, er aldeles grusom til å synge :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig når de små lærer seg noe nytt, nå fikk jeg lyst til å lære Oda å strekke armene i været for å vise hvor stor hun er. Kan nesten ikke vente til hun våkner fra luren sin:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt å lære Karsten både å klappe, vinke og vise hvor stor han er, men ikke lært noe enda. Men det er kanskje fordi jeg trener ett minutt på hver av tingene (nesten) hver dag. Skulle kanskje brukt lenger tid og så bare lære ham en av tingene hver gang...

 

Jeg gledet meg mest til at han skulle begynne å smile, jeg. Når han gjorde det, gledet jeg meg mest til han skulle begynne å le... :o)

 

Nå haster det egentlig ikke så veldig med noe... Men er jo selvfølgelig veldig gøy med hver eneste ting han begynner med! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...