rolly Skrevet 25. februar 2007 #1 Del Skrevet 25. februar 2007 nå kan jeg få tak i billig fly billett til landstreffet,blir det noe av eller? eller har dere lagt det i glemmeboka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. februar 2007 #2 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei! Jeg hadde tenkt til å legge ut informasjon i går, men så glemte jeg det. Jeg skal gjøre det når jeg kommer hjem igjen i kveld. Nå skal vi kjøre langt ned i Sverige for å levere bilen til service... Phu, alt for tidlig å stå opp nå, altså!! Jeg har ventet på å få en kode til Skandiabanken, tenkte å opprette en egen konto der. Men jeg har ikke hørt noe enda, enda de sa det skulle ta 3-4 dager. Så nå gir jeg opp. Skal tenke i løpet av dagen, mulig jeg hører med min egen bank om de vil sette opp en ny konto for meg.... ) Jeg skal i hvert fall legge ut informasjon i kveld, med påmelding innen 10 dager!! ) Så om 10 dager vet vi sikkert om vi klarer å samle nok folk til treff! Ok?! Ha en riktig fin dag! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå