*BLÅFUGL* Skrevet 25. februar 2007 #1 Del Skrevet 25. februar 2007 - ja, da har jeg hatt en god ferieuke med mann og barn, samt kjipetante ,som fikk være med de første dagene. Har hatt litt tid til refleksjon over dette prøveprosjektet vårt. Føler vel at det i stor grad styrer mye av/(hele?) livet vårt- kan liksom ikke planlegge noe som helst langt fram i tid, ettersom jeg muligens blir gravid og dårlig (erfaringsmessig). Statistikken min de siste årene er ikke hyggelig- 5 oppnådde graviditeter, like mange ufrivillige aborter. Kjenner at det blir tyngre for hver gang både fysisk og mentalt. Jeg er ennå på ingen måte meg selv igjen etter siste MA i uke 22, og tenker av og til at jeg bare kjører meg selv lenger og lenger ned med dette..... Så hva gjør jeg?? Synes det er vanskelig- klarer liksom ikke å avslutte og si at vi gir oss. Men- jeg er også redd for at dette helt skal ta fokuset bort fra alt jeg tross alt har å være glad for- 3 fantastisk skjønne barn og en god og omsorgsfull mann. Har landet på at det ikke skal være krise om jeg ikke blir gravid den nærmeste tiden. Skal prøve å ta det litt mer som det kommer- det er faktisk noen fordeler for meg med ikke å være gravid også- dvs ikke være sengeliggende, kunne delta i barnas aktiviteter, komme i bedre fysisk form etter siste MA/fødsel etc etc. Så får vi se om det hjelper.... Faktisk så har alle mine tidligere graviditeter oppstått når vi IKKE prøvde- akkurat den måneden det ville krasje med planlagt eksamen, når jeg nylig har startet i ny jobb, når vi har planlagt en spennende ferie, når vi har tenkt at vi kanskje skal gå videre i livet.... Så kanskje dette blir oppskriften ?? :-)) Vi får se . Har i alle fall hatt masse kos på hytta uten tanke på EL, som kommer til uka! Hmm.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8390785-ferieslutt-og-refleksjoner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
atpåklatt08? Skrevet 26. februar 2007 #2 Del Skrevet 26. februar 2007 Kjenner igjen dine tanker rundt dette-for min del har prøvinga endt opp med 2 sa vet jo at det ikke er unormalt med alikevel, det sliter på. Prøver å koble ut å ikke ha fokus på prøveprosjektet, men det er ikke så lett. Jeg har mere troen på din oppskrift (hvis det går ann). Ta det som det kommer, pass på oss selv og omgivelsene!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8390785-ferieslutt-og-refleksjoner/#findComment-8392055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå