MissAntrop Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 I dag satt jeg og regnet litt på dette med min termin og syklus. Nå ble jeg gravid på første forsøk, så jeg aner ikke hvor lang eller kort min syklus er. Men altså, iflg UL termin skal babyen ha blitt unnfanget 22 juni. Jeg er 110% sikker på dato for første dag i siste mens, som jo er 17 juni. Er dette mulig? Hadde mens i 4-5 dager.. Hvor lange eller korte sykluser har/hadde dere?
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Jeg ble også gravid på første pp uten pillen så jeg aner ikke syklus min... Legen beregna termin etter mens til å bli 12 mars, men jeg vet at jeg hadde EL en uke senere enn "vanlig" så min termin var ca 17 og Ul termin er 21mars. Blir spennende å se hvem som er nærmest!!
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Jeg ble gravid under en mens i 2002, desverre for min del så var det en ex.u, men poenget mitt var egentlig at det er fullt mulig at du ble gravid da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå