Gå til innhold

Det kjennes ut som om babyen "grafser" der nede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stikker og kjennes ut som om babyen driver og "grafser" og vil ut..

Er jo aaalt for tidlig,så det er nok ikke tilfelle,men det er litt ekkelt og rart når det kommer sånne stikk eller hva jeg skal kalle det..

Vet at babyen ligger med hodet ned.så det er ikke hendene som kødder med meg..

Er 29+3..

Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :o)

Jeg kjenner også noe rart der nede ofte, føles som om det plutselig kommer en fot ut:o) Vet ikke åssen babyen ligger da, føles som om det varierer time for time.....! Men det er skikkelig merkelig når det skjer, kjenner jeg automatisk kniper når jeg merker det, hehe :o)

Skrevet

Jeg fikk se åssen babyen ligger på innvendig ul på fredag.

Så den ligger med hodet ned,gjorde hvertfall da....

Jeg skvetter så jeg hopper i stolen når den får sånne innfall at den skal gi meg sånne "stikk" der nede... Helt merkelig..

Skrevet

Ja, stemmer det,du var jo på sykehuset på bursdagen vår :o) Formen fin nå eller?

Det er supermerkelig, skvetter også skikkelig, hehe... Har du noen gang blitt sparket i tarmene?? Føles som om det kommer en fot ut av rompa da, DET er ekkelt det!!! Og veldig merkelig....hehe...

Skrevet

ja var på sykehuset på bursdagen VÅR..hehehe

Er helt fin i formen nå ja.

Er mest følelsen av at han kommer ut i skjeden

(best å skrive den fine versjonen av det ordet hehehe)

Han sparker helt vilt innimellom. Får lite fred til tider.

Bare bra at han øver seg på å bli sterk og sånn da:-)

Skrevet

Så bra du er i form igjen:o)

har en liten turbokonge inni magen her også, er nok en liten Rocky som kommer ut, hehe... Spesielt når jeg ligger i senga, da tar han helt avgårde :o)

Ja, et er kanskje best å øve seg på finere versjoner av ord, nå som vi nærmer oss termin, hehe... :o)

Nei, nå tror jeg det er natta, øynene går i kryss nå....X)

Snakkes! Nattinatt :o)

Skrevet

Natti natt!!

Må vel legge meg jeg også..

Snakkes;-)

Skrevet

Jeg er i uke 35 og kjenner til slike "stikkinger" fra babyen, eller hva man skal kalle det for!! Jeg skvetter til da, og det er ganske smertefullt også, lille tullebeibi der inne;) Regner med det har en sammenheng med at hodet er på vei til å feste seg, eller noe slikt... Men det var jo tidlig for din del da... Hm... Skal spørre JM imorgen jeg;)

Skrevet

Var som sagt på innvendig ul på fredag,og hodet satt som støpt ned i "åpningen",men om hodet er festet vet jeg ikke..

Sto ingenting på helsekortet om det.

Skrevet

Ja, leste det lengre opp! Har en veninne som er 2.gangs og hun har termin 11 mai, er nå i uke 30, og babyen hennes ligger også med hodet godt plantet nedover;) Så det er nok det vi kjenner, selv om hodet ikke har festet seg enda.(det fester seg vanligvis ikke før i uke 36 er det vel...??!) Det er bare min baby som tuller rundt der inne! Blir spennende å se hos JM imorgen om den ligger med hodet ned nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...