Gå til innhold

Hvilken vogn har dere? Og evnt hvilken har dere lyst på nå selv om dere har en? :-p


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har quinny freestyle 3xl comfort..tror jeg den heter:)

er veldig fornøyd,men understellet tar litt stor plass i bilen.

har egentlig ikke lyst på noe annet nå...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har simo kombi.

Er ganske fornøyd, den er lun og solid. Ulempen er at den er litt stor til bilen. Skulle jeg hatt en vogn til, så ville jeg hatt en som bilstolen kunne stått på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har simo kombi og er veldig fornøyd med den. Har brukt den til begge to, og er like fin. Bakdelen er at den er fryktelig tung...

Har også ei trille fra ABC som er helt grei.

Ønsker meg ei vogn som jeg kan ha bilstolen på, ei Quinny-vogn. Usikker på hvilken av dem, men buzz virker bra da. Bare litt dyr kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. jo.. jeg hadde kanskje ikke lagt ut 3000 og vel så det i en ekstra vogn. Nå fikk vi den da, og kjøpte bare dreamibagen utenom til 900,- De finnes jo ofte til en rimelig penge brukt på finn.no har jeg sett. Den er genialt enkel å trille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjøpte en Jane Driver kombivogn (med 3 hjul) på finn for en 1000lapp, suuper fornøyd... kom med 2 deler, samt pose til dypvogn, og sportsdelen var ikke brukt i det hele tatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brio kombi... kjempe fornøyd.. men vil ha en litt mindre sportsvogn, som vi kan ha med til syden i august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har simo kombi og er veldig fornøyd. Skal kjøpe en ekstra vogn som er litt mindre etterhvert... tenkte på en av carena sprint vognene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teutonia Spirit S3 ... trehjuling, veldig lett å trille + ta inn og ut av bilen... og lett å legge sammen :-) Men kunne ønske vi hadde en firhjuling og- siden det ville vært bedre på grusvei & på sti. Går masse på tur i skogen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har mutsy vogn og er veldig fornøyd med den. Ulempen er at den tar mye plass i bilen i forhold til hundeburet.... Men foreløpig ønsker jeg ikke ny vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har simo duo og er kjempefornøyd, den er superlett å trille!Minuset er at den tar stor plass i bilen, men det er jo bare snakk omnoen mnd før hun må bytte.

Når hun blir litt større har vi simo sportstrille,men vurderer en TFK joggster twist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har emmaljunga edge duo og er veldig fornøyd. Eneste er at den tar veldig mye plass i bilen, men kan jo ikke få alt her i verden;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Emmaljunga Edge som jeg er veldig fornøyd med. Den er litt stor og tar all plassen bak i bilen..så det er minuset med den. Skal nok skaffe oss en litt lettere trille til sommeren og til handleturer.. men det er godt å ha en skikkelig vogn til gode turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga Edge Duo. Superfornøyd med den! Glad jeg valgte vogn med stor bag, da babyen min er stooor:-)

 

Hadde ikke valgt noen annen vogn nå nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei Inglesina kombivogn som vi kjøpte i 2003. Den kjøpte vi på Babymagasinet på Grønland i Oslo. Er visst den eneste butikken som selger det vognmerket ( har jeg hørt).. Kanskje ikkje så mange som har hørt om den.. ? Men den er romslig og fin. Mørkeblå.. Fornøyd! Har senere lyst på ei tøff sportsvogn, en trehjuling kanskje:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...