Gå til innhold

Bank i bordet.. nå legger frøkna seg kl 20/2030 hver kveld!!!

Anbefalte innlegg

Fra mareritt netter i vår seng, til nå egen vugge. Det er ubeskrivelig!!!!! ;) Hun har nå sovet en uke i egen vugge, natta gjennom ;) Og skrudd seg selv tilbake fra 24 til 20 om kvelden. Sakte men sikkert er hun blitt trøttere og trøttere for hver kveld. Hun er 11 uker på onsdag. Hun sover 3-4 timer de første øktene og så litt uregelmessig utover mot 08 når vi står opp. Men det er helt okei.. hehe.. vi har hatt henne i vår seng med mat hvert 30 min til tider.. sliiiiitsomt.. men nå ser det ut til at det går lengre og lengre mellom mat og hun sover så fint!! GULLEBRA!!! hehehe

Fortsetter under...

Så bra!! Blir trøtter og trøttere her også- Så vi har gått fra 0100 de første ukene til 2100 siste to ukene til 2000 siste uka og kl 1900 i dag............. Lurer på når hun vil stå opp i morgen. Men vi er oppe noen ganger med mat da... sikkert to.

Sover lille hele natten hos dere??????

Hehe... hvafornoe? Hele natta? Hva er det for et ukjent uttrykk? :-p

Nope.. sover fra ca 20/2030 til 2300 ca, og så til 01/02, og så litt blanda 2-3 timer videre.. ;) Så nei, men i starten da vi begynte prosjektet sove i egen seng, så sov hun 1-2 timer maks, og skrek for hvert måltid. Nå har hun økt i mellom og sover videre med en gang etter mat. De 3-4 dagene med litt skrik og prosjekt var verdt det!!! ;)

haha... *lol*

Du får nå sagt det da.. ;) Jeg er spent på om vi klarer å få henne ned til et par måltider om natta jeg snart. Eller om det er for tidlig å jobbe mot. Men vi er absolutt fornøyde nå da.. ;) Bare det at hun sovner av seg selv i 20 tiden er luksus.. hehe... det er rart med det.. nå drømmer jeg om en hel natts søvn.. hmm.. det gjorde jeg når jeg gikk gravid og gitt.. ;)

Annonse

Å så deilig!!! Du har jo virkelig fått dette til.. hehe.. Live la seg i går kl 20 og sov til 0115, mat, sov til 0330, mat og så til 08. Det er rekord og har skjedd denne ene natta her hos oss.. bank i bordet.. det var den beste natta siden jeg gikk i 5 mnd tror jeg.. ;)

Ja, det er deilig med litt kveld for seg selv. Snuppa her er 10 uker nå, og har funnet det for godt å sove HELE natta nå (uten mat altså). Legger seg ca 21 og sover som regel til 07-08. Kjempedeilig!

Godt at de begynner å bli så store at man kan få til litt rutiner.

Jøss... så flink da!!! ;) Live spiser bare litt på det måltidet som er midt i... ca 1-2 tiden, kanskje hun kutter det og snart. Blir litt engstelig og jeg.. hehe.. er jo så stille, og så tenker jeg at mm er jo så lett fordøyelig.. of.. man blir aldri fornøyd.. hehe...

Så kjempedeilig.. man trenger tid for seg selv også..

Snupp legger seg 1930-2000 hver kveld.. Da er det natta for henne ser jeg. Da sover hun til 0230-0330. Kommer ann på om det er bæsj i bleia eller ikke :o) så er det mat og sove til 07-08 deilig!

BAnk i bordet, ja!!! magnus begynner nå å bli skikkelig kveldstrøtt i 20 tiden. Så nå skal vi skjerpe oss litt på baderutiner/kveldsstell. I går sov han som en stein kl 21, og har spist 2 ganger i natt.

Tenk, vi fikk sett en film på tv! En hel film!!! :)))

Amalie legger seg 21.30 nå, får siste måltidet kl 21 og sover hele natta til ca 6-8 tida uten mat... deilig,...:) skal begynne å legge hun enda litt tidligere nå.. men tar det litt sakte..hehe..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...