Gå til innhold

Trenger råd nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt forkjøla og har fått feber. 38,7 nå. Kan dette være skadelig for babyen? Er 31 ukrt på vei. Bør jeg ta paracet for å få ned temperaturen?? Vil helst ikke ta paracet nå......

Håper noen som vet kan hjelpe meg fort!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg hadde feber fikk jeg beskjed at det ikke gjorde noe for barnet. Jeg fikk beskjed at jeg ikke trengte å ta paracet. Jeg gjorde dette allikevel for det var så ubehagelig med feberen. Tok faktisk bare en halv paracet og feberen gikk ned med engang. (Har hørt at paracetens virkning går ned hvis en bruker det ofte. Jeg har nesten aldri tatt paracet sikkeret derfor det holdt med en halv.) Da jeg hadde feber var jeg 25 uker på vei, vet ikke om det er noe forskjell. Jeg hadde feber slik som deg, 38,6. fikk beskjed at det ikke var så mye. Men husker at det føltes ut som mye :) (Var første gang med feber for meg, he he)

Skrevet

Hei!

Svigerinnen min fortale meg at hvis du har feber i 39 bør du ta noe for å få ned feberen. Jeg ville ringt legevakta bare for å sjekke med dem. Men det er ikke bra hvis du har for mye feber!

God bedring.

Skrevet

det er nå bare å ringe føden hvis du er usikker. de er ganske snille vet du..

jeg hadde nettopp bronkit og feber og sinnsyk hodepine. var da 33uker. fikk beskjed at jeg kunne ta paracet innenfor anbefalt pose. 3tab i døgnet.

men forhør dæ med føden så vet du sikkert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...