Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hva kan det bety? Min mann mener hun har hatt det hele livet, men jeg er usikker på om det er nå i det siste eller hele livet. Hun tar astmamedisin (Flutide og Ventoline) og Singular tabletter. Det er jo de som doper seg som har store pupiller... Ble med ett bekymret her. De er store ved skarpt lys også. Noen som vet noe om det?
blond Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg vet at det ikke trenger å bety noe, men for å bli trygg er det lurt å ta en tur til legen.
sesamfrø Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Det har vårt barn på 5 år også. Han har hatt det hele livet. Det vises godt på alle bildene vi har av ham fordi han alltid har røde øyne. Har vært hos lege for å få sett etter om det kan være noe "skummelt" på netthinna, men legen fant ikke noe. Han mente at da var det OK. Vi skal ta han med til øyelege for å få sjekka han skikkelig ut.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har hatt store pupiller hele livet. Selv når det er lyst er de store. Har ingen problemer med det, utenom at jeg har litt dårlig nattsyn, for pupillene ikke kan utvide seg noe særlig mere.
Mammaja 120107 Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har alltid hatt store pupiller (og aldri gått på dop.). Har litt dårlig nattesyn men ellers ser jeg godt. Sønnen min har også store pupiller, jeg tror det ikke er noe å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå