Gå til innhold

nå er det nok!!!!!!

Anbefalte innlegg

Prøver å bli gravid,men ingen hell enda.Da jeg ble gravid sist gang gikk jeg ned ca 15 kilo og poff...så satt spiren. Nå skal jeg prøve det samme,har kjøpt meg noka pulver og starter i morgen.Har ikke veid meg enda for det skal jeg gjøre i morgen tidlig.

Noen som har lyst til å joine meg??Hadde vært greit å vært flere som kunne oppmuntret hverandre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8388885-n%C3%A5-er-det-nok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe bra at dere er så motiverte!!! Men kan jeg få komme med et lite råd? Hvis dere spiser små hyppige måltider om dagen som du ikke blir helt mett av og mosjonerer i tillegg, så går du nesten like fort ned i vekt som med pulver. og da tar det lengre tid før det kommer på igjen og dere blir ikke underernærte... jeg gikk på cambridge en sommer og gikk ned som bare,men la på meg like fort igjen og mer enn før jeg begynte;( Til slutt begynte jeg på et libra kurs. absolutt å anbefale. gikk ned 12 kg på 3,5 mnd,men har gått opp nesten alle igjen pga noe som skjedde i livet mitt som førte til trøstespising. derfor er jeg her inne nå. men etter fødseln skal jeg begynne igjen, har bøkene som jeg fikk på kurset og er kjempe motivert på å trillelange turer osv.

Lykke til alle sammen!!!

Syns det er flott at dokke går ned men eg er enig med anonym over meg her. Har prøv mange kurar men å følge libra sitt kostholds programm er der beste eg har gjort, for det kan ein leve med resten av livet, det kan ein jo ikkje med pulver. Med libra gjekk eg ned 26 kg på 9 mnd ;))

Lykke til ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...