Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har slitt med innvendige hemoroider hele svangerskapet. Grunnen til at jeg ble oppmerksom på dette er at jeg blør, og da mener jeg i strie strømmer, til tider. Av og til har også jeg fått en liten hoven klump på utsiden, men så har denne forsvunnet igjen. Legen min sier at dette er vanlig for gravide, noe jeg vet. Men kan ikke la være å bekymre meg for mengden blod som kommer ut. Har dessuten hatt løs mage hele svangerskapet, og normalt er det jo treg avføring som fører til hemoroidene i svangerskapet? Engster meg også for hvordan dette vil gå under fødselen. Har hørt at hemoroider da blir enda værre i en periode? Noen andre som har erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 når man har løs mage så kan man ofte bli sår fordi magesyra er så sterk..huff..vanskelig å beskrive dette,men håper du skjønner.. har enda ikke fått hemorider *bank bank bank i bordet* men legen forklarte dette til min samboer da han slet med løs mage og blødninger... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå