karro Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hva er kjemisk graviditet?? Hører mye om det, men vet ikke hva det er... Noen som kan forklare???? karro
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Egge blir befrukta, men feste seg ikke skikkelig i livmorslimhinna. Det bare "streifer" borti og setter igang hcg-produksjonen uten av egget har festet seg. Du kan derfor teste falskt positivt uten å være gravid.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Det befruktede egget har streifet i livmorslimhinnen men ikke festet seg, men kroppen bgynnte å produsere hcg...
karro Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2007 øker hcg produksjonen fortsatt da???
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Ja, hcg-produksjonen fortsetter å øke selv om det ikke er "noe" der.
karro Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2007 Hvordan oppdager man dette hvis kroppen fortsetter å produsere hcg????
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Veldig vanskelig å oppdage ute å måle hcg-nivået (blodprøvet). Hvis det ikke stiger som normalt, dvs. dobler seg annen hver dag, er det mest sannsynlig kjemisk gravid (da vil mensen komme etter hvert)
karro Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2007 hei igjen! Nå maser jeg mye her, men blir litt bekymret her jeg sitter..... Har veldige menssmerter (som jeg hadde i forrige svangerskap) Har man slike symptomer ved kjemisk graviditet???
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har vært kjemisk gravid. Hcg steg, men for lite. Så kom mensen og hcg sank. Mensen var normal (med vanlige mens-smerter).
:)Elvira i magen :) Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Vil bare svare deg litt jeg Har vært kjemisk gravid " ørten hundre " ganger.Testet positivt på dagen da jeg skulle han mens og den var POSITIV.Det samme var den dagen etter, så ble den svakere og svakere for hver dag også kom mensen etter 3-4 dager.Jeg hadde ikke så mye menssmerter før den kom. NÅ derimot, etter 8 år, så klaffet det.Jeg er GRAVID og bare ventet på at testen skulle bli svakere og svakere.Men det ble den ikke Og jeg hadde sinnsyke menssmerter den første uka av denne graviditeten. Håper det går bra for deg
Sommerfulgen Skrevet 26. februar 2007 #11 Skrevet 26. februar 2007 Har man vanlig graviditetssympt. ved kjemisk graviditet? Kanskje det er det som er med meg?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 Ja, det er hcg som gir gravid-symptomer.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #13 Skrevet 26. februar 2007 Jeg hadde svak positiv test en gang 4+4. Dagen etter begynte jeg å blø. Kan jeg ha vært kjemisk gravid da?? Tenkte som så at det var en SA, men det høres bedre ut med kjemisk gravid:) For da har jeg kun en MA fra før, istedet for en SA også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå