Gå til innhold

hvor mye spiser dere om dagen?

Anbefalte innlegg

jeg spiser til frokost: 3 stekte egg og en pakke bacon, fordelt på 4 loffskiver som jeg har hatt i toastern. smurt med deilig brelett på.

til lunch spiser jeg 2 farser i sirupskaker. masse ketsjupp og piffi på.

når jeg kommer hjem fra arbeid er det som regel middag manne min har laget. da spiser jeg gjerne 2 dobbelporsjone. spesielt når d er pommfri med ost og pølser da kan jeg spise til jeg sprekker. så om kvelden går jeg innom mcdonalds og tar en big mac med pom fri, sundae is med sjokoladesaus, og en cola light.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8388557-hvor-mye-spiser-dere-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

viss du seriøst spiser så mye på en dag, og så sinnsykt mye kalorier, syns jeg virkelig du burde endre matvanene dine. ikke for å være slem altså, ment som ett råd. det er jo rett og slett helsefarlig å spise så mye fett og dritt. er du ikke redd for allt fettet som setter seg i blodårene dine??? viss du fortsetter å spise sånn kommer du helt sikkert til å få alvorlige helseproblemer

Annonse

toppen av frekkhet??? veier ganske mye selv bare så du veit det... men er det frekt å på peke at det der faktisk er farlig??? for det er det. var ment som ett godt råd, ikke som drittslenging. mange som er overvektige uten å spise sånn. skjønner at mange sliter med vekt, men når man spiser så mye og så usunnt burde man kanskje tenke på at det ligger noe annet bak all spisingen, og at det er farlig.

har hatt skikkelig problemer med mat selv, veide 120kg en periode, og spiste mye sukker og fett, som trøstemat. og ei jeg kjenner som spiste noenlunne på den samme måten fikk hjerteinnfarkt i en alder av 35 år pga tette årer! vill jo ikke det skal skje med andre

mener du at man bare skal late som allt er i skjønneste orden når man har problemer med hva og hvor mye man spiser????

DET VAR IKKE MENT FOR Å RAKKE NED PÅ NOEN SOM HELST.

og DU snakker om å være frekk?? dette er faktisk det jeg spiser! jeg kunne helt sikkert greid å spist mere, men d får jeg ikke lov til av min mann! han prøver å holde meg litt i nakken, men det er ikke enkelt for han heller.

makan til frekkhet du anonym! tenk deg LITT mer om neste gang du uttaler deg!

Det eneste jeg kan si er unnskyld! Var helt sikker på at dette var tull! Er så mye greier her om dagen, at jeg blir småparanoid! skal tenke meg mere om neste gang, var ikke meningen å såre noens følelser!!! Var 99 % sikker på at dette var et "tulleinnlegg", men det var det dessverre ikke får jeg si nå da:( Masse masse unnskyld! Ble skikkelig lei meg nå jeg, men jeg fortjener det! Får iallefall ikke gjort noe mer enn å si at jeg skulle ønske jeg ikke misforstod, og svarte på den ubetenksomme måten! Unnskyld!!!

Hilsen den frekke anonyme som anklaget HI:(

Annonse

Skjønte ikke den jeg - var det frekt ment, eller har du bare et forferdelig dårlig kosthold HI?

Når man er overvektig, er det mange som tror at DET DER er det man spiser til vanlig - og noen gir også høylytt uttrykk for at de mener det er slik, tror man vil se at svært mange her inne slettes ikke gjør det.

Dersom det virkelig er noen som spiser slik, må man jo få en liten AHA-opplevelse av å se det på trykk.

Til sammenligning, har jeg fått i meg Ett knekkebrød og en skive grovt brød med pålegg + et glass lettmelk til frokost, en baguett med ost og skinke til lunsj og en passelig posjon fiskeboller, potet og karrisaus til middag - hittill idag. Er sikkert noen der ute som har et mer fornuftig kosthold enn meg, men jeg gjør mitt beste - og er ganske obs på at man skal føle seg "vel" etter å ha spist, ikke konstant stappet, kvalm, uvel eller tung i magen - da tror jeg man må begynne å tenker over om man kanskje har et spiseproblem. Ikke sagt for å være ekkel, men fordi jeg igrunnen tviler litt på om hovedinnlegget var seriøst ment.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...