Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hvordan kan man "fjerne" graviditeten på enklest måte??? Er nå i min 6 uke....
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Da må du ta en abort. Oppsøk fastlegen din så bestiller han/hun time til deg
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Det skal ikke være enkelt, men kanskje hjelpe å takle følelser som kan komme i ettertid? Men det finnes altså medisinsk og kirurgisk abort. Medisinsk r ved hjelp av tablett og kroppen støter ut fosteret på naturlig vis...og ved kirurgisk som man må gjøre under narkose. Prøv å ta en ordentlig prat med legen din, og få ut all tvil som du tenker på. Er du redd for fødsel? Det er flere som kan jobbe med deg å fjerne den redselen. Livet er urettferdig, ja, men for hvem? Gi det en sjans, kanskje det ikke behøver å være så ille som det ser ut til. Lykke til!!! Hilsen en som har en klump i magen
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Kjenner ikke din situasjon, men jeg vil anbefale at du hvertfall gir tanken på å beholde en sjanse! Det er lett å få panikk når ting skjer som absolutt ikke passer..Sitter selv med stor mage, er i uke 28 og gleder meg så utrolig over det lille livet som vokser inni meg! Gi den lille en sjanse hvertfall Dømmer ikke, ville bare prøve å få deg til å tenke over hvilken glede det kan gi i steden for å bare fokusere på problemene! Varm klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå