Gå til innhold

En herlig følelse!!

Anbefalte innlegg

Er i uke atten og har kjent liv en stund, men bare som kiling overalt i magen. I går kveld kjente jeg for første gang skikkelig spark og d flere ganger etter hverandre. D er så heerlig å få bekreftelse på at det er masse liv der nede at det er vanskelig å beskrive. Til alle dere som ikke har kjent det enda. GLED DERE...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8388370-en-herlig-f%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å du er heldig! :-) Jeg er også i uke 18 og vet ikke helt om jeg har kjent noe ordentlig enda. Jeg er veldig utålmodig nå!! Dessuten er jeg veldig usiker på hva jeg skal kjenne etter. Det er jo så mye som foregår nede i magen og hva er tarmer og hva er baby egentlig? Gleder meg til jeg kan ha kontroll med at alt er bra ved å kjenne ordentlig liv!

Jeg vil så gjerne kjenne noe, jeg også. Er 16+5 i dag, og hver kveld ligger jeg musestille og prøver å kjenne etter et knips, en boble, et schwupp eller noe som minner om spark. Men neida. Så det er vel ingen fotballspiller her, nei. Skal på UL neste uke - det blir gøy!

Jeg kjenner meg igjen - ligger også hver kveld og kjenner og kjenner... Skal også på ultralyd neste uke. Har hatt tidlige UL'er, blant annet i uke 12, men denne i neste uke er liksom en milepæl. Er alt bra da så føler jeg at jeg er over bøygen.. Jeg kjenner masse til venstre i magen som jeg overser for det er nok tarmene. Har kjent noe kilete og muligens en eller to bobler... Men er ikke sikker. Jeg må ha skikkelig bevis... Kom igjen å spark nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...