Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 når er det vanlig å levere papirene på fødsels permisjon og penger??? Jeg er nå 30 uker på vei! er det på tide da???
2blånisser Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Jeg er også 30 uker. Spurte på NAV. De sa de måtte ha de inne til midten av mars, blir litt under 2 mnd før fødsel. Men hun sa det var "ingen bakdel" de fikk de fortest mulig..hva hun nå enn mente med det. Så skal levere det til uka da..
¤ Solsikken ¤ Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 På skjema står det at du kan levere krav inntill 3 måneder ETTER permisjonsstart.. gjelder ikke dette da? Er selv i uke 35 og har ikke levert ennå...
fiona71*2pp Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Her i Tromsø ville dæm ikke ha pairan inn før tidligst en mnd før... Dæm sa det va så automatikk i det hele, og blei så fort behandla uansett, så det va bare tull å være tidlig.. Men DET e sikkert forskjell fra nav til nav rundt i landet da..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 takk for svar! Da får jeg gå å levere dem snart da! like greit å få gjort det. =) Men skjønner ikke halvparten av det jeg skal fylle ut. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå