Gå til innhold

Positiva er dessverre tilbake:o(

Anbefalte innlegg

Her er jeg igjen..... Begynte å blø i går (på vinterferie m svigers- yesss!), og i dag har det bare tatt helt av. Føles som om jeg har mistet flere liter blod. Er trist og lei og helt kvalm når jeg tenker på det.... men her er jeg igjen.

Skal til fastlegen fredag (trodde jeg skulle på svangerskapskontroll, men nei..). Skal be om å få henvisning til UL, og jeg må nok høre med GY om det kan være noe galt med meg. Det er jo litt rart at jeg mister to på rappen (MA i september og SA i februar), når jeg har to barn fra før og ikke har hatt noe problemer under de svangeskapene?

Nei, nå skal jeg gå og legge meg. Blir bare ennå mer deppa over å tenke på at noe kan være galt og at jeg må undersøke 1000 ting og at jeg får 'prøveforbud' osv osv.

Natta jenter....(snufs)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8388298-positiva-er-dessverre-tilbakeo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei!! Så triste greier:(

Uff, vet ikke hva jeg skal svare jeg.. Dette var skikkelig synd, var jo så glad på dine vegne...

Håper du får ordentlig hjelp nå, ikke prøveforbud, og at spiren snart klamrer seg fast som den skal... Stakkars lille positiva...

Stor trøsteklem fra trist

Neeeiiiii... Positiva da!! virkellig lei meg for dette! Dette var trist altsá:-(( Du fár holde deg til navnet ditt. vär positiv, selvom det ikke akkurat föles sánn ná. Háper legen finner fort ut av dette sá du fár en spire som sitter!

God klem fra meg

Huff, Positiva, dette er leit :o(

Det er ikke mange dager siden jeg satt å beundret listen over alle som ble gravide i uke 7. Tenkte stille for meg selv, at jeg håper det ikke er mange vi mister på veien.

Så sitter vi her begge selv :o(

Er så lei meg, trodde ikke jeg skulle erfare dette. Nå har ikke jeg fått det endelig bekreftet enda, fordi jeg skal møte opp på Ullevål kl 09 torsdag, fastende. For å sjekke opp om det er noe vekst. Eller så ordner de det opp med en gang - så enkelt.... :o( Håper kroppen har ordnet opp selv innen den tid....

Vi er kine på å få dette overstått og komme oss videre med prøvingen :o)

Så Positiva....hang in there :o)

Annonse

Dette var leit Positiva....:o( Men du kan vel få en time før hos legen??? Hadde vært greit å få undersøkt dette så raskt som mulig. Kanskje det fortsatt er håp? Du skal aldri si aldri vet du...er mange som har blødd mye og fullført sv,skapet for det. Skal ikke gi deg noen falske forhåpninger, men vil bare nevne det. Ring legen du, så slipper du kanskje å vente.

Takk skal du ha, Moki- men jeg tviler på det......tror ikke noe kan ha klart å klore seg fast denne runden for å si det sånn..... Og har det det, så har jeg en overraskelse til gode! Takk for velmenende ord:o) Har liksom ikke overskudd til å ordne og fikse med fri fra jobben og krangle meg til time hos gynekolog, og henvisning fra fastlege osv osv.... kanskje litt feigt, men er så pumpa og skjelven nå...

Kommer sterkere tilbake snart:o)

Jeg skjønner hva du mener Positiva... Du får slappe av og ta det med ro nå da, så får du høre med legen på fredag. Vet det ikke er store håpet, men jeg skal krysse fingre og tær for deg:o)

Oj, det var leit å høre! Men, du skal ikke være så engstelig for at det er noe galt med deg, det trenger det ikke være. Det er mange som mister flere uten at det er noe galt. Jeg har mistet 2 siden oktober men har 1 friskt barn fra før som ble født etter ukomplisert svangerskap.

De utreder vanligvis ikke før du har 3 spontanaborter på rad, fordi sannsynligheten for å fullføre neste svangerskap etter "bare" 2 er på 60-70% (og det er jo ganske gode odds, tatt i betraktning at alle har en risiko på ca 15% for å miste ila de første 12 uker...)

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...